Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... 
L_ola schreef:Ook fijn, ik zo gan carnavallen met iemand.
Bel ik net op om nog iets te vragen zegt ze: Ik ga toch niet mee, zit al in mijn pyjama..
Cynn_x schreef:Niet zo heel goed..
Soms haal ik gewoon hele goede cijfers, veel te hoog voor mijn 'doen'
op het niveau dat ik nu doe. Maar als ik me weer zo ontzettend moe voel sommige dagen, dnah beik zo weer een dikke 4 te pakken.
En enkele leraren weten niks van mijn situatie af geloof ik, en lopen alleen maar op me te zeiken dat ik er bijna nooit ben (Gym o.a), en dat ik niet genoeg me best doe voor school? Ik heb alles voor school op gegeven! Ik doe verdomme me pony weg om het op school bij te kunnen houden, me gezondheid, en voor haar... nee hoor, ik doe helemaal níets voor school. En ik baal er ook hélémáál niet van als ik een onvoldoende heb, en ik loop áltijd met een grote glimlach op school rond.. ze kunnen erin stikken.
_Laura schreef:Cynn_x schreef:Niet zo heel goed..
Soms haal ik gewoon hele goede cijfers, veel te hoog voor mijn 'doen'
op het niveau dat ik nu doe. Maar als ik me weer zo ontzettend moe voel sommige dagen, dnah beik zo weer een dikke 4 te pakken.
En enkele leraren weten niks van mijn situatie af geloof ik, en lopen alleen maar op me te zeiken dat ik er bijna nooit ben (Gym o.a), en dat ik niet genoeg me best doe voor school? Ik heb alles voor school op gegeven! Ik doe verdomme me pony weg om het op school bij te kunnen houden, me gezondheid, en voor haar... nee hoor, ik doe helemaal níets voor school. En ik baal er ook hélémáál niet van als ik een onvoldoende heb, en ik loop áltijd met een grote glimlach op school rond.. ze kunnen erin stikken.
Jeetje, Cyn, dit is echt níet oke! Ik zou echt gaan klagen bij je mentor, en anders bij je teamleider.. Want dit is vreselijk demotiverend, en ga je straks weer achteruit! Echt iets aan gaan doen hoor!

PB staat open hoor! Cynn_x schreef:Al een paar keer geprobeerd, maar ik sta met me mond vol met tanden.
Durf het niet. Me mentrix heeft al heel veel voor me gedaan, en ik wil niemand met mijn problemen opzadelen, zo ben ik niet.
En het is je mentrix dr baan om je te helpen, dus die vind dat heus niet erg. En als je dat écht niet wil gewoon bij de teamleider proberen.
Cynn_x schreef:Wie gaat er volgend weekend naar die Welsh dagen?
Iets van belangrijke keuringen ofzo, en dan nog een avond.. weet nog niet precies hoe en wat,
maar ik en me moeder gaan erheen. Ook om dan daar ergens op een advertentie bord Lucky te zetten, dan wordt het dus echt "officeel" dat ze te koop is..

ik heb ook 2 nieuwe truien van H&M.
??