Het was een Onderlinge Wedstrijd, dus punten werden anders geteld geloof ik. Ik had er 187 en had 5de plek. Er deden er 8 mee.
Het ene moment was de 'handrem' zoek, andere moment dacht ze dat ze er na de zomervakantie er wel eens zou komen.. ene helft van de volte van superklein, andere helft weer overdreven groot.. ze viel gewoon door m'n buitenbeen heen, of weer door m'n binnenbeen heen .. werd echt helemaal gek! Zat ik daar met m'n zieke kop proberen een pony beetje braaf z'n rondjes te laten doen op de eerste wedstrijd .. Het ging echt voor geen meter..
Mcleod's Daughters Kijk nooit echt tv, maar dit MOET ik gewoon altijd zien!!
Is een leuke serie!
Mamie ! Ik kijk die serie altijd in het duits .. Hebben ze leukerde stemmen . En geen last vann ondertiteling (Handig dat je duits kan praten en verstaan) haha
Hahahaha doe mij maar gewoon de Australische versie Geen last van ondertiteling!
Maar echt het was vandaag beetje saai, maar einde was echt mooi
Maar me dag is weer helemaal goed! In tussentijd ook me 2 agarponissen opgehaald! Had een advertentie op MP gezet, 5min later had ik mail, en half uur later waren ze opgehaald, in de tijd dat ik me serie keek Dat was wel minder!! Niks of niemand mag me dan storen Mja moest maar
Haha echt naar is dat hea! Als mensen me storen ik word dan echt sagerijnig Mja scheelt mensen in me vriendekring weten dat ik me telefoon nu gewoon boven heb liggen
Bv me vriend had ook een sms gestuurd straks met dit erin: Leuke serie hea? Hou er zo van om je te lastig te vallen nu!
Maar had die dus net pas gelezen Goede methode telefoon boven laten liggen
Ik ga naar bed.. morgen vroeg op voor moederdag :S ik geef haar morgen ontbijt op bed, heb nu knallende ruzie weet niet eens of ik daar wel zin in heb !
Kan ik dit topic meekletsen?? Edit, even de lijst invullen
Mijn echte voornaam is: Lola Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Hz, noord brabant Daar woon ik met: mijn ouders en broer Ik heb wel/geen relatie: Geen. Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: In het dagelijks leven ben ik: Scholier Indien student: ik studeer: havo Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Alyssa en Ushi Ferrari De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Alyssa: welsh c X nf. Ushi, 100%draver Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Ik fok onder de stalnaam: geen Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 konijnen: smurf(shutterspeed) en sunny (forelley) Dit ben ik (foto): Omg, moet dat?? :: wel een bewerkte hoor, normaal heb ik geen krullen
Ik wil nog vertellen dat: Als je meer wilt weten moet je gewoon even in me profiel kijken