Welsh hengstenkeuring 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KrokEDje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:16

Muzefee schreef:
KrokEDje schreef:
Wat een gave foto's! Jody is het nog gelukt met de foto's van de night of the stallions? :)

Helaas was er erg slecht lig tijdens jullie presentatie, dus heb een paar standfoto's. Erg jammer hoe wisselend dat licht er soms is, bij enkele andere presentaties lukte het soms net wel.

Jammer dat het niet gelukt is, maar standfoto's zijn ook leuk ben benieuwd als alles foto's online staan :)

Welsh4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:19

Jammer dat het niet gelukt is, maar standfoto's zijn ook leuk ben benieuwd als alles foto's online staan :)[/quote]

Welke hadden jullie mee KrokEdje?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:21

Inderdaad in de avond erg slecht licht.
Ik heb mijn foto's die ik heb gemaakt van de Night of the Stallions wel online staan voor een impressie.
Maar ik heb niet alles erop helaas.

Toch een indruk:
Afbeelding

Afbeelding

Weinig licht tijdens de balenrace.
Afbeelding

En ook tijdens show van de Cobclub..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's op http://www.dyonnebos.nl

KrokEDje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:24

Welsh4ever schreef:
Jammer dat het niet gelukt is, maar standfoto's zijn ook leuk ben benieuwd als alles foto's online staan :)

Welke hadden jullie mee KrokEdje?[/quote]

Ik reed op Orchard Wildeman

Welsh4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:25

Toch nog fijne plaatjes Dyonne

Welsh4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:27

Wildeman. Nee helaas foto's niet gelukt

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:41

Nicole schreef:
Ik ben ook vrijdag naar de eerste bezochtiging geweest :):) allemaal oude bekende weer gezien super leuk! Ook heb ok natuurlijk even wat foto's gemaakt.. Hier een paar die ik ff snel gedaan heb.

Hoi Nicole,

Had jij ook niet foto's gemaakt van het valkje nr 64 buiten? Is daar nog wat van gelukt ondanks dat wij zo'n haast hadden ;) ?

Groetjes, Daniëlle

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:44

Daentje schreef:
Nicole schreef:
Ik ben ook vrijdag naar de eerste bezochtiging geweest :):) allemaal oude bekende weer gezien super leuk! Ook heb ok natuurlijk even wat foto's gemaakt.. Hier een paar die ik ff snel gedaan heb.

Hoi Nicole,

Had jij ook niet foto's gemaakt van het valkje nr 64 buiten? Is daar nog wat van gelukt ondanks dat wij zo'n haast hadden ;) ?

Groetjes, Daniëlle

Ja inderdaad.. het zijn niet de mooiste maar ik heb wel 1 a 2 goede incl vriendin van mij ook wel een paar heeft dacht ik..

zal zo ff voor je kijken

Edit: wat lees ik op de site nog gelukt om hem te verkopen op de HK?

balance
Moderator Over Paarden

Re: Welsh hengstenkeuring 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:45

Moderatoropmerking:
ik heb een aantal off-topic berichten verwijderd

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:59

Zijn er ook nog Welsh WPBR's goedgekeurd eigenlijk?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:04

Nee, geen WPBR. :n

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:12

[quote="Dyonne"]Inderdaad in de avond erg slecht licht.
Ik heb mijn foto's die ik heb gemaakt van de Night of the Stallions wel online staan voor een impressie.
Maar ik heb niet alles erop helaas.

Toch een indruk:
Afbeelding

Wat een leuke foto's!!!!
Iedereen bedankt voor de leuke reactie's van Voltige team Wildzang!!!
We zijn zo ontzettend trots op de kids en Odwyn Betsan(v.Nebo Daniel). We hebben volop genoten! Kleine Tissa(3j) steelde de show zij en Betsan(19j) zijn dan ook hele dikke vriendinnen!! Trots op mijn Cob en ja voor ons is een COB GEWOON TOP!!!

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:20

Heel erg bedankt voor de mooie foto van Ollie Nicole *\o/*

Afbeelding

Ik ben trots op mijn eigen gefokte ventje *D Helaas of misschien gelukkig dat hij niet door was, nu ff vakantie voor hem en dan lekker rijden :+ Het was jammer dat hij erg onder de indruk was van alles en met geen mogelijkheid wilde stappen, maarja het was ook wel allemaal heel heftig voor hem :o Wat was hij gisteren blij dat hij weer lekker thuis was en weer lekker buiten kon spelen met zijn broertje ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:23

@dion1anouk: wij genoten al van jullie groep tijdens het eten. Die kotertjes die allemaal zo gezeggelijk, maar zonder zoetekoeken te zijn, lekker zelfstandig bezig waren, en zo hulpvaardig naar elkaar. Echt super, een voorbeeld voor heel veel van die (sorry) verwende en ontevreden koters van tegenwoordig. Maar ik denk dat de opvoeding hier heel veel aan bijgedragen heeft. Dus complimenten! Voor mij was het voltige-optreden de topper van de vrijdagavond!

@Moniquex: onze was ook doodmoe gisteravond, en die is ouder dan de jouwe. Het is zoveel wat er op ze af komt. Maar ja, als ze wisten wat voor lekkere merries er nu aan huis neus voorbij gaan, dan hadden ze misschien wel beter hun best gedaan :D . Dus de jouwe gaat nu ook eerst de sport in? Onze zal denk ik binnenkort zijn opwachting maken in de dressuurring.

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:33

@Texelse: Erg eigenlijk hè voor die jonge dingen, die van mij was vrijdag op stal super relaxt, maar gisteren was hij het echt een beetje zat tussen die 3 dichte muren ... :o ...hij is heel beschermd opgegroeid en ik heb hem thuis gewoon klaar gemaakt. Tot vorige week zondag stond hij gewoon nog iedere dag van 7 tot 18:30 uur buiten alleen de laatste 4 dagen, iedere dag maar 2 uurtjes, want zijn oren en voetjes waren toen kaal geschoren en met die kou vond ik dat wel sneu....Maar voor mij maakt het niets uit gelukkig :D Ik ga hem inderdaad van het voorjaar lekker inrijden en dan inderdaad volgend jaar lekker de sport in, hoop dat ik zijn moeder dit jaar sport kan krijgen, dan kan ik volgend jaar met hem verder en zijn moeder weer eens dekken :D Leuk dat die van jullie ook de dressuurring ingaat!

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:38

@ texelse bedankt voor het compliment! Zal het door geven aan Marieke en Dick..
We zouden dus tot de HK voltigeren met de Cob maar nu hebben we zoveel aanbod gekregen voor demo's te mogen gaan doen dat we maar besloten hebben om door te gaan!!! Ik was na afloop flink onder de indruk van alles dat ik even een traantje moest weg pinken...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:46

@Moniquex: onze is van 19 juni, dus als die als 3-jarige op de keuring zou moeten verschijnen, was het echt nog een kuiken geweest. Vorig jaar vonden wij hem ook nog te peuterachtig, en nu dachten we dat hij het wel aan kon. Maar het is en blijft heel veel wat er op ze af komt. In de zomer van 2010 hebben we hem aan het zadel gewend en aan een licht ruitertje op zijn rug, en toen weer terug het land in tot afgelopen zomer, toen is hij zadelmak gemaakt en nu gaat hij de wedstrijden in. Zijn volle 1 jaar oudere zus doet het ook prima in de dressuur, en zijn jongere zusje wordt deze zomer zadelmak gemaakt.
@dion1anouk: qua voltigeren kunnen de kinderen nog heel veel leren, en dat moet ook, want ze zijn nog zo jong!! En wat mij betreft zouden alle kinderen vanaf hun 5e eerst maar een jaar gaan voltigeren, en dan pas op een pony gaan zitten om te "rijden".
Geniet maar lekker van dat koppeltje kindertjes, en die heerlijke brave, lekker voorwaartse cob!!

sjimmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:49

Orchard Red Prince en Orchard Wildeman. Vader en Zoon.

Afbeelding

KrokEDje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:54

Gave foto van Prince en Wildeman! twee knapperds!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:54

Mooi span, je zou ze bijna voor de kar zetten!!! ;-)

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:02

Iemand foto van 29 op vrijdag??

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:05

zo weer helemaal bijgekomen naar twee fantastiche dagen.
En een terechte fokker van het jaar dit jaar!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:12

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:43

Laatst bijgewerkt door ankyy op 12-02-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:44

De link gaat naar het volledige album.