Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yorick schreef:cuneracobs schreef:al die speculaties leuk haha, ik geloof dat die merrie een jaar in wales gestaan heeft voor ze drachtig was van tango, heb ik gehood hoor, ben er ook wel benieuwd naar! wel erg veel spijt dat ik ons veulen niet opgegeven heb....
Spijt is voor watjes Berry, je had je veulen gewoon op moeten geven maar neem aan dat je er een reden voor had om het niet te doen.
regtur schreef:inowa @ gefeliciteerd! Mooi succes met een eigen fokprodukt! Ik heb de merrie altijd mooi gevonden. Dat van de hengsten verbaast mij niet echt, maar is niet leuk om al op voorhand te roepen. met hengsten zijn ze nu eenmaal streng. Terecht, maar mogelijk kan er bij deze hengsten nog wat verbetert worden, met voeding en training.
Citaat:Maar mogelijk kan er bij deze hengsten nog wat verbetert worden, met voeding en training
BlackDevils schreef:vivana schreef:Eum, wat moet je dan met het type terwijl je nog moet proberen de beweging er in te krijgen?Nogmaals ik ben me van de 2e premie bewust en voor mij is de bedoeling om Wynn als sportpony zijnde te gaan gebruiken maár als het enig zinds kan hem tot ongeveer zijn 3e jaar hengst te laten.