Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_likepink_ schreef:Hij is gaaf!
Goed ik zal een erewoord doen.vanaf nu vertrek ik niet meer uit welshpraat aan gezien die gabbers uit mijn nieuwe dorpsleven echte bavianen zijn ga ik hier iets nieuws starten.
proviciat,Goed dat was wat te veel van het goede maargoed ik ga nu echt de fotos's laten zien van Helena en van mezelf sterkte als je het overleeft..en zo niet dan zie ik je in de kerk hier schuin tegenover ons huis
Citaat:* Hitime (heeft er al eerder een gemaakt)
Hitime schreef:Liefhebbers voor het maken van 't nieuwe topic? (Zet er oko bij of je 'm al een x gemaakt heb..)Citaat:* Hitime (heeft er al eerder een gemaakt)
* Vanny_
WiskyBokjes schreef:_likepink_ schreef:Hij is gaaf!
Goed ik zal een erewoord doen.vanaf nu vertrek ik niet meer uit welshpraat aan gezien die gabbers uit mijn nieuwe dorpsleven echte bavianen zijn ga ik hier iets nieuws starten.
proviciat,Goed dat was wat te veel van het goede maargoed ik ga nu echt de fotos's laten zien van Helena en van mezelf sterkte als je het overleeft..en zo niet dan zie ik je in de kerk hier schuin tegenover ons huis
*licht op de grond van het lachen*
Wie veegt me even op?
Sorry irisMaar gabbers en n bavianen WHAHAH