Westernfreak schreef:@ Shadowman (Schaduwaccount ? of echt nieuw op bokt ?)
Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
Dat dacht ik ook al, daarom maar niet gereageerd!!!
Maar je hebt, zoals zo vaak, gelijk Westernfreak
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Westernfreak schreef:@ Shadowman (Schaduwaccount ? of echt nieuw op bokt ?)
Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
shadowman schreef:Deze site is mij inderdaad niet onbekent maar heb me er tot nu toe nooit in gemengt maar wel gelezen, vandaar shadowman. Ik fok al tientallen jaren Welsh pony's en zie met enige verbazing om me heen wat er gebeurd. De pony's die je aanhaalt en niet de fokkerij in gaan nemen wel de plaats in beslag van de mindere pony's die in NL zijn gefokt en moeilijk een nieuwe baas kunnen vinden. Mensen zijn volgens mij makkelijk geneigd een pony van de UK te kopen omdat dat veel inter. klinkt!? Dit is mijn menining en ook ik heb er inderdaad geen moeite mee paardevlees te eten.
shadowman

Sjoert schreef:Aangezien je blijkbaar al jaren fokt, ben ik wel benieuwd naar je mening in het volgende topic:
viewtopic.php?f=154&t=658640
Westernfreak schreef:En ik vond dat je in NL al weinig kreeg voor een hengstveulen
Misschien is het ook wel een goede waarschuwing voor de fokkers. Pony's fokken voor de salami kan immers niet de bedoeling zijn!
shadowman schreef:Ook denk ik dat menig hengstveulen wat thuis in de vriezer verdwijnt beter af is dan die genen die naar Malta, Spanje of erger in de handel terecht komen.
De Shadowman