Royaltjuh schreef:Hmm das minder als vorig jaar... jammer. Nouja, et kan nog, heb hier en daar nog mensen die misschien mee gaan doen.
Het zijn er meer als vorig jaar hoor.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royaltjuh schreef:Hmm das minder als vorig jaar... jammer. Nouja, et kan nog, heb hier en daar nog mensen die misschien mee gaan doen.
hesterv schreef:Hé ik sta er ook bij
Alleen moeten we nog even 2 paards regelen want we moeten dan ook een hafje naar de wedstrijd daar brengen (Kring Gaasterland). Ik had nog wel even een vraagje, of we op de buitenrit ook stukken over de weg moeten. Lars zn ijzers gaan er vandaag af namelijk.. Maar ik neem aan van niet maar mijn moeder denkt van wel. Anders mag Lars niet mee want hij heeft op het moment echt hele slechte hoeven
Colt schreef:Leuk hoorBen benieuwd naar de foto's
Tha_Niekje schreef:Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!
Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!!
LadyF schreef:Tha_Niekje schreef:Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!
Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!!
hesterv schreef:
*voel me blond* maar bedankt
en jemig wat veel
eigenlijk
Ben benieuwd hoe Lars er nu op reageert.. En keertje in Roden kwamen we een huifkar tegen met een fjordje.. Toen werd ie aardig hieperdepiep
Royaltjuh schreef:Ja Sandra, geef je nog ff op, kan nog wel
LadyF schreef:Hihi geeft niet hoor want er kunnen inmiddels natuurlijk al wel wat meer zijn.
Je rijd niet met zo'n grote groep hoor. Vorig jaar waren er ook een stuk of 3/4 groepjes die apart van elkaar gingen. Opzich wel jammer maar daar zaten geloof ik hengsten tussen.
Misschien gaan we dit jaar wel met de hele groep maar dat weet ik niet.
Heb je al wel eerder met Lars in zo'n groep gereden??
Vandaag ben ik met Lady alleen op pad geweest naar een bos. Even oefenen voordat ze op de toerrit alles afbreekt omdat ze naar die kleine wil.
Ze gaf geen kick, alleen thuis toen ze het kleintje hoorde riep ze wat terug![]()
Gaat dus helemaal goedkomen!