Welsh toerrit afd. Noord, te Gaasterland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: Welsh toerrit afd. Noord, te Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:29

Royaltjuh schreef:
Hmm das minder als vorig jaar... jammer. Nouja, et kan nog, heb hier en daar nog mensen die misschien mee gaan doen.

Het zijn er meer als vorig jaar hoor.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 08:12

Hé ik sta er ook bij Haha!

Alleen moeten we nog even 2 paards regelen want we moeten dan ook een hafje naar de wedstrijd daar brengen (Kring Gaasterland). Ik had nog wel even een vraagje, of we op de buitenrit ook stukken over de weg moeten. Lars zn ijzers gaan er vandaag af namelijk.. Maar ik neem aan van niet maar mijn moeder denkt van wel. Anders mag Lars niet mee want hij heeft op het moment echt hele slechte hoeven Boos!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:49

hesterv schreef:
Hé ik sta er ook bij Haha!

Alleen moeten we nog even 2 paards regelen want we moeten dan ook een hafje naar de wedstrijd daar brengen (Kring Gaasterland). Ik had nog wel even een vraagje, of we op de buitenrit ook stukken over de weg moeten. Lars zn ijzers gaan er vandaag af namelijk.. Maar ik neem aan van niet maar mijn moeder denkt van wel. Anders mag Lars niet mee want hij heeft op het moment echt hele slechte hoeven Boos!

Leuk Hester!
Of we veel over de weg moeten weet ik niet maar dan is er toch altijd de berm nog?
Moet geen probleem zijn dacht ik!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:40

Moet goedkomen Haha! Hoop niet dat het te vermoeiend is Knipoog Lars is net weer een beetje fit Haha!

We gaan vandaag zn hoefijzers eraf halen. Is ie daar ook maar weer vanaf!!!!
Kusje

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:51

Royal heeft gister ook dr schoenen uitgekregen, gaat vast goedkomen Hester! Leuk, superleuk dat je meegaat, hehe gaat feestje worden Haha! Maar ik geloof dat er heel weinig over de weg gereden wordt, het is voornamelijk zandpad enzo Haha!

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:08

Leuk hoor Lachen Ben benieuwd naar de foto's Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:32

Jah ben ook wel benieuwd... Is wel dichtbij, als jullie dan toch onderweg zijn Tong uitsteken

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:59

Colt schreef:
Leuk hoor Lachen Ben benieuwd naar de foto's Lachen

Waarom doe jij eigenlijk niet mee?? Is leuk hoor!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:52

Ja Sandra, geef je nog ff op, kan nog wel Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:40

Gaan er trouwens ook veel menners mee?? Of voornamelijk onder het zadel???

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:16

Tha_Niekje schreef:
Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!

Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!! Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:23

LadyF schreef:
Tha_Niekje schreef:
Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!

Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!! Knipoog

*voel me blond Blond * maar bedankt Lachen en jemig wat veel Bloos! eigenlijk Knipoog
Ben benieuwd hoe Lars er nu op reageert.. En keertje in Roden kwamen we een huifkar tegen met een fjordje.. Toen werd ie aardig hieperdepiep Hyper!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:48

Hahahaha ja dat ken ik Hester, die fjorden-met-huifkar worden ook door Royal niet gewaardeerd Knipoog Maar de menners en ruiters gaan in aparte groepen hoor, dus Lars zal alleen met de stops misschien een karretje tegenkomen Knipoog

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 19:03

hesterv schreef:

*voel me blond Blond * maar bedankt Lachen en jemig wat veel Bloos! eigenlijk Knipoog
Ben benieuwd hoe Lars er nu op reageert.. En keertje in Roden kwamen we een huifkar tegen met een fjordje.. Toen werd ie aardig hieperdepiep Hyper!

Hihi geeft niet hoor want er kunnen inmiddels natuurlijk al wel wat meer zijn.
Je rijd niet met zo'n grote groep hoor. Vorig jaar waren er ook een stuk of 3/4 groepjes die apart van elkaar gingen. Opzich wel jammer maar daar zaten geloof ik hengsten tussen.

Misschien gaan we dit jaar wel met de hele groep maar dat weet ik niet.
Heb je al wel eerder met Lars in zo'n groep gereden??

Vandaag ben ik met Lady alleen op pad geweest naar een bos. Even oefenen voordat ze op de toerrit alles afbreekt omdat ze naar die kleine wil.
Ze gaf geen kick, alleen thuis toen ze het kleintje hoorde riep ze wat terug Haha!

Gaat dus helemaal goedkomen! Clown

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:30

Royaltjuh schreef:
Ja Sandra, geef je nog ff op, kan nog wel Knipoog

Ah lijkt me heel gaaf. Alleen dat zal niet gaan helaas... Verdrietig
We hebben namelijk zelf geen trailer.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:52

LadyF schreef:
Hihi geeft niet hoor want er kunnen inmiddels natuurlijk al wel wat meer zijn.
Je rijd niet met zo'n grote groep hoor. Vorig jaar waren er ook een stuk of 3/4 groepjes die apart van elkaar gingen. Opzich wel jammer maar daar zaten geloof ik hengsten tussen.

Misschien gaan we dit jaar wel met de hele groep maar dat weet ik niet.
Heb je al wel eerder met Lars in zo'n groep gereden??

Vandaag ben ik met Lady alleen op pad geweest naar een bos. Even oefenen voordat ze op de toerrit alles afbreekt omdat ze naar die kleine wil.
Ze gaf geen kick, alleen thuis toen ze het kleintje hoorde riep ze wat terug Haha!

Gaat dus helemaal goedkomen! Clown

Oh wel grappig van die groepjes Knipoog Wist ik niks van. Maar Lars is wel het een ent ander gewend, ben wel op strandrit geweest en ik rij altijd crosswedstrijden. Genoeg natuur gezien Clown En verder issie super makkelijk in groepen of alleen. Alleen als ie achteraan loopt is hij niet zo fanatiek. Voorop zal hij alleen maar met zn oortjes naar voren lopen Lachen dat vind hij heerlijk!!! Genieten!

groetjes!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 07:24

Wat leuk dat je aan cross doet, ik ben beginnende erin Haha! .

Ik denk dat ik dan stukken naast jou kom te lopen Clown Lady kan soms ineens iritant worden omdat ze dan voorop wil. Dat zijn echt vlagen. Op een gegeven moment bijna aan het eind denk je dat ze moe is en ophoud maar dan ineens heeft ze het weer. Dan moet ze even voorop en voelt ze zich het vrouwtje. Ze is wel braver geworden maar we zien het wel Knipoog Heb er wel zin in!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:21

Larsje is altijd wel lief, lekker makkelijk Knipoog te herkennen aan zn inmiddels te lange maantjes (begint wat rasta-achtig te lijken). En oja, Lars vind iedereen en alles lief!! Dus alles is mogelijk Knipoog

Begin er ook wel zin in te krijgen Haha!
Die grote pauze trouwens, is die weer in gaasterland bij de manege of zien we dat vanzelf weer?? (ik weet niet of ik ook bix oid voor Lars mee moet hebben.. Meestal krijgt ie op zo'n lange dag tussendoor nog even half of 3/4 kilo bix)

xxx

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:57

Ja de route is in een soort 8 hoorde ik, dus de middagstop is weer bij de manege waar we starten en eindigen.
Ik ben zondag nog even met Royal naar buiten geweest, ze heeft zich helemaal uitgeleefd dus die is in dr nopjes zaterdag denk ik. Hoop alleen op héél weinig verharde weg, ze loopt erg voorzichtig op dr blote voetjes, 6 maand ijzers heeft dr eelt weg gehaald Knipoog
En geloof dat we vanuit hier nu definitief met een delegatie van 3 pony's en 1 paard (mijn zwarte monster) komen, dus hier is de stal goed vertegenwoordigd Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 08:25

Oké mooi dat ik het weet Lachen Kan ik ook nog stiekem even op de wedstrijd gluren (veeeel bekenden van me). En zal ik even kilootje bix voor meneer meenemen.

Gaan er ook mensen fanatiek aan het wassen of invlechten?? Hoop het niet want Lars ziet er momenteel vrij wildebrassig uit zeg maar Knipoog

Groetjes!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 10:04

Veel plezier morgen allemaal!!! Hoor de verhalen wel, maar me niet jaloers maken hea! Tong uitsteken

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:38

Ik was lady vanmiddag wel even maar dat is puur omdat het gewoon hard nodig is en ze er anders echt niet uitziet.. Verder doe ik niets.

Dankje Jody en dat gaat vast wel lukken!

Totmorgen allemaal!!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 07:51

Oké tot straks! Ik kom ietsjes later maar als het goed is wel op tijd (voor 10en). Lars was gisteren echt supervervelend met rijden dus ben benieuwd..

Tot straks!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:07

Zo hé was een mooie lange dag!! Hoop op leuke foto's Knipoog ga nu eerst lekker hapje pizza eten Haha!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:25

Ja, wij zijn er ook weer!
Het was erg geslaagd!
Heerlijk gegeten en lekker gereden (of andersom Haha! ). Volgend jaar weer! Hoop dat er dan meer ruiters zijn van bokt!
Alleen Lady had wel steeds een vol uier en toen we thuiskwamen en ze uit de trailer stapte spoot het er echt letterlijk uit!
Eenmaal bij de wei/bakaangekomen stond Samira alleen in de bak (m'n vriend had haar uit de stal gehaald en gekeken hoe het ging als ze buiten stond zonder moeder). Dat ging heel goed tot ik eraan kwam lopen met moeders, toen moest ze toch wel even door het draad heen om weer bij mama te zijn Haha! (gelukkig geen van beide kapot) Maar die heeft dus lekker de hele dag buiten gelopen Cool
Echt goed van haar dat ze zo lief buiten blijft staan, dan kan ze makkelijker bij hooi, brokjes en water.

Ben benieuwd naar de foto's Aniek!

Even een complimentje voor de organisatie, ze moesten ineens met zijn 3en alles voor elkaar boksen vandaag en dat hebben ze perfect gedaan! Afgod

Nu lekker shoarma eten Clown