Royaltjuh schreef:Hmm das minder als vorig jaar... jammer. Nouja, et kan nog, heb hier en daar nog mensen die misschien mee gaan doen.
Het zijn er meer als vorig jaar hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Royaltjuh schreef:Hmm das minder als vorig jaar... jammer. Nouja, et kan nog, heb hier en daar nog mensen die misschien mee gaan doen.

hesterv schreef:Hé ik sta er ook bij
Alleen moeten we nog even 2 paards regelen want we moeten dan ook een hafje naar de wedstrijd daar brengen (Kring Gaasterland). Ik had nog wel even een vraagje, of we op de buitenrit ook stukken over de weg moeten. Lars zn ijzers gaan er vandaag af namelijk.. Maar ik neem aan van niet maar mijn moeder denkt van wel. Anders mag Lars niet mee want hij heeft op het moment echt hele slechte hoeven
Hoop niet dat het te vermoeiend is
Lars is net weer een beetje fit 
Maar ik geloof dat er heel weinig over de weg gereden wordt, het is voornamelijk zandpad enzo
Ben benieuwd naar de foto's
Colt schreef:Leuk hoorBen benieuwd naar de foto's
Tha_Niekje schreef:Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!
Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!!
LadyF schreef:Tha_Niekje schreef:Het gaat op het moment zeer goed met de inschrijvingen...
We hebben nu 13 aanspanningen en 10 onder het zadel!!
Natuurlijk is er nog genoeg plaats om het met nog meer mensen nog gezelliger te maken!! Dus schrijf je nog snel in!!
* maar bedankt
en jemig wat veel
eigenlijk 
Maar de menners en ruiters gaan in aparte groepen hoor, dus Lars zal alleen met de stops misschien een karretje tegenkomen
hesterv schreef:
*voel me blond* maar bedankt
en jemig wat veel
eigenlijk
Ben benieuwd hoe Lars er nu op reageert.. En keertje in Roden kwamen we een huifkar tegen met een fjordje.. Toen werd ie aardig hieperdepiep
Royaltjuh schreef:Ja Sandra, geef je nog ff op, kan nog wel
LadyF schreef:Hihi geeft niet hoor want er kunnen inmiddels natuurlijk al wel wat meer zijn.
Je rijd niet met zo'n grote groep hoor. Vorig jaar waren er ook een stuk of 3/4 groepjes die apart van elkaar gingen. Opzich wel jammer maar daar zaten geloof ik hengsten tussen.
Misschien gaan we dit jaar wel met de hele groep maar dat weet ik niet.
Heb je al wel eerder met Lars in zo'n groep gereden??
Vandaag ben ik met Lady alleen op pad geweest naar een bos. Even oefenen voordat ze op de toerrit alles afbreekt omdat ze naar die kleine wil.
Ze gaf geen kick, alleen thuis toen ze het kleintje hoorde riep ze wat terug![]()
Gaat dus helemaal goedkomen!
Wist ik niks van. Maar Lars is wel het een ent ander gewend, ben wel op strandrit geweest en ik rij altijd crosswedstrijden. Genoeg natuur gezien
En verder issie super makkelijk in groepen of alleen. Alleen als ie achteraan loopt is hij niet zo fanatiek. Voorop zal hij alleen maar met zn oortjes naar voren lopen
dat vind hij heerlijk!!! Genieten!
.
Lady kan soms ineens iritant worden omdat ze dan voorop wil. Dat zijn echt vlagen. Op een gegeven moment bijna aan het eind denk je dat ze moe is en ophoud maar dan ineens heeft ze het weer. Dan moet ze even voorop en voelt ze zich het vrouwtje. Ze is wel braver geworden maar we zien het wel
Heb er wel zin in!
te herkennen aan zn inmiddels te lange maantjes (begint wat rasta-achtig te lijken). En oja, Lars vind iedereen en alles lief!! Dus alles is mogelijk 

Kan ik ook nog stiekem even op de wedstrijd gluren (veeeel bekenden van me). En zal ik even kilootje bix voor meneer meenemen. 
ga nu eerst lekker hapje pizza eten
). Volgend jaar weer! Hoop dat er dan meer ruiters zijn van bokt!
(gelukkig geen van beide kapot) Maar die heeft dus lekker de hele dag buiten gelopen