Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yorick schreef:Ik ben er dit jaar ook weer bij,heb ook zo'n lekker vermoeiend baantje daar.Hahaha maar wel 1 van de gezelligste baantjes,heb er weer zin in,wordt weer lachen.
yorick schreef:Ik ben er dit jaar ook weer bij,heb ook zo'n lekker vermoeiend baantje daar.Hahaha maar wel 1 van de gezelligste baantjes,heb er weer zin in,wordt weer lachen.
stalshamrock schreef:yorick schreef:Ik ben er dit jaar ook weer bij,heb ook zo'n lekker vermoeiend baantje daar.Hahaha maar wel 1 van de gezelligste baantjes,heb er weer zin in,wordt weer lachen.
wou al zeggen!! is altijd kei gezellig.
wel beetje vermoeiend met dat rennen maar is altijd wel heel leuk,
je verveelt je zeker niet die dag!! en gezellig maken we het ook weer he???
net als vorig jaar!!??!!
madrieka schreef:da's waar hoe meer jullie de boel mooi voorbrengen des te meer moeten wij rennen en vooral klimmen tussen die verschrikkelijk smalle tribunes door ,en dan de mensen die als je bij ze komt ineens beweren niks te hebben gekocht !kan je weer terug met de bloemen en je contract...
Welshfanatic schreef:Ohhhhw Yvonne, dan weet ik ook wie jij bent![]()
Nog een meeting hihi!
Welshfanatic schreef:Hahaha nee maar ik zie je volgende week toch eerst wel, dan weet ik toch wel wie je bent en herken jij mij ook wel