Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik denk dat het karakter vande vader toch wel eme speelt in hte karakter van het veulen ook.
Charloepy schreef:ik heb er ook mijn eigen menig over, ik vind het veulen voor mij goed genoeg.
Ik verdedig hem niet ik geef mijn mening.
Ik wilde gewoon dat veulen kopen, En ik ga niet voor iets meer geld, naar een pony zoeken.
ik heb al gekeken op internet achter nog ponys die eventueel te koop staan. $
Ik ga niet naar Nederland of buiten West -Vlaanderen'waar ik woon) rijden voor een pony.
En als het dan nog eens een hengst is, moet je hem nog eens castreren wat nog een een bom geld kost (voor mij toch)
youngster schreef:Charloepy schreef:ik heb er ook mijn eigen menig over, ik vind het veulen voor mij goed genoeg.
Ik verdedig hem niet ik geef mijn mening.
Ik wilde gewoon dat veulen kopen, En ik ga niet voor iets meer geld, naar een pony zoeken.
ik heb al gekeken op internet achter nog ponys die eventueel te koop staan. $
Ik ga niet naar Nederland of buiten West -Vlaanderen'waar ik woon) rijden voor een pony.
En als het dan nog eens een hengst is, moet je hem nog eens castreren wat nog een een bom geld kost (voor mij toch)
Mijn mening. Wacht een paar jaar en spaar nog even door.
Koop nu gewoon helemaal niks.
youngster schreef:Charloepy schreef:
Mijn mening. Wacht een paar jaar en spaar nog even door.
Koop nu gewoon helemaal niks.
Mee eens... Ik ben bang dat je er achteraf spijt van gaat krijgen. Deze hengst is inderdaad gewoon niet helemaal correct gebouwd, en daar zou je met het veulen misschien ook problemen mee kunnen krijgen. Ten tweede, Als een castratie al veel te duur is, hoe wil je dan een pony onderhouden? Aan alleen al het onderhouden van je pony ben je binnen een maand gauw al meer kwijt dan aan een castratie...

Sjoert schreef:Om heel eerlijk te zijn, blijf ik het een verschrikkelijk beest vinden.