kan iemand mij helpen met het zoeken van een welsh k hengst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dogan

Re: kan iemand mij helpen met het zoeken van een welsh k hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 01:33

dogan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 01:35

o ja mochten jullie een optie hebben dan graag ook een foto als je die hebt

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 01:38

Afbeelding

Had je er nou nog meer? Want dit is de enige link die werkt.
Je moet niet het adres uit de adresbalk kopieren, maar het URL adres, wat je kunt krijgen door met rechts te klikken en Eigenschappen/Properties te kiezen.

dogan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 01:41

ja die ga ik ook proberen te sturen

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 01:45

dogan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 01:46

weet jij ook hoe ik mijn eigen topict kan weg halen die ik heb geplaatst???

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 01:47

Ik geloof niet dat dat kan. Je kunt wel een moderator PB'en.

dogan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 01:49

kun je voor mij even iets kijken bij de links die de foto niet laten zien klopt het dat jij dan info over mijn com kan zien ???

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 08:22

Heeft je merrie een new forest papier of helemaal geen papier?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:09

dogan schreef:
mensen hou er rekening mee dat ze pas 2 is en ze is nog vol op aan het groeien... nou als er iemand is die een mooie en goeie hengst weet is dat van harte welkom .. hou er rekening mee dat het een grote hengst moet zijn het gaat mij er om haar uiterlijk te verbeteren want haar gangen zijn heeeeeeeeel goed

Waarom zou je haar niet even een jaartje laten wachten??
Je zegt zelf al ze is nog aan het groeien. De zwangerschap helpt daar echt niet veel bij.
Ook de keuze om een grote hengst te nemen is misschien niet verstandig omdat ze zo jong is..

Ik zeg het niet als aanval maar wil je er graag even opwijzen dat ze nog maar een kind is en dit niet echt bevordelijk is voor haar ontwikkeling e.d.

Succes!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:59

Ik zou deze merrie ook zeker nog niet laten dekken. Ze is nog maar 2 jaar en erg jeugdig op de foto.
Geef een pony de tijd, als je écht graag een veulen wilt, koop er dan één...

En ik had ook dezelfde vraag als Youngster, zijn er papieren bij en zo ja, wat is de afstamming?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 11:21

Ik begrijp dat ze volgend jaar pas 2 jaar is?
Dan zou ik er niet eens over denken om haar te laten dekken.

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:47

Youngster, volgens mij is ze op dit moment twee jaar... Maar ook dat vind ik (in dit geval) te vroeg om te dekken.

dogan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 22:59

mensen ik heb tog ook helemaal niet gezegd dat ik haar dit jaar wil laten dekken !!!!!ik ben me gewoon aan het oriyenteren op dat gebied en ze heeft geen papieren ik heb haar gered van een vrouw die er een stuk of 30 in een bak hed staan en ze was brood mager dus van daar en ze gaat er egt niet harder van lopen hoor als ze papieren heeft (hahahaah) maar in ieder geval voor de duidelijk heid voor dat er rellen ontstaan ZE WORD PAS VOLGEND JAAR GEDEKT ,heb wel geinformeerd en je kan bij heel veel stamboeken een papier aanvragen
groeten

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 08:24

Hoho, even 2 stappen terug... Iedereen die hier reageert doet dat, omdat ze je willen helpen en het beste met je merrie voor hebben... Daarnaast heb jij wel degelijk gezegd dat je erover denkt om je merrie nog dit jaar te laten dekken... Een wat vriendelijkere toon lijkt me dus op z'n plaats.

dogan schreef:
Hallo zal me eerst even voorstellen ik ben namelijk hier nieuw ...
Mijn naam is Faruk man heb een eigen pony New Forest merrie wil haar volgend jaar of dit jaar nog laten dekken door een Welsh k hengst is er iemand die een leuke grote maat hengst weet ?????? Het liefst in de kleur palomino

Als je een vermoeden hebt wie de ouders zijn, kun je inderdaad via een DNA-test controleren of dat ook echt de ouders zijn. Maar als je dat niet weet, is dat erg lastig... Daarnaast is dat vrij kostbaar. Je weet dus neem ik aan wie de ouders zijn, aangezien je ook zeker weet dat het een new forest is.

Deze merrie heeft nog minimaal 1, misschien wel 2 jaar nodig om uit te groeien. Zoals je zelf al aangeeft heb jij haar in verwaarloosde stand aangekocht. Dit betekent dat ze waarschijnlijk niet de jeugd heeft gehad die ze zou moeten hebben, de merrie heeft dus achterstand opgelopen in haar groei. Een veulen krijgen vraagt veel van een merrie-lichaam, geef haar dus eerst de kans om helemaal bij te komen van haar slechte tijd.

Zou je uit kunnen leggen waarom je persé van deze merrie een veulen wilt hebben?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:11

vanda's schreef:
Hoho, even 2 stappen terug... Iedereen die hier reageert doet dat, omdat ze je willen helpen en het beste met je merrie voor hebben... Daarnaast heb jij wel degelijk gezegd dat je erover denkt om je merrie nog dit jaar te laten dekken... Een wat vriendelijkere toon lijkt me dus op z'n plaats.

dogan schreef:
Hallo zal me eerst even voorstellen ik ben namelijk hier nieuw ...
Mijn naam is Faruk man heb een eigen pony New Forest merrie wil haar volgend jaar of dit jaar nog laten dekken door een Welsh k hengst is er iemand die een leuke grote maat hengst weet ?????? Het liefst in de kleur palomino

Als je een vermoeden hebt wie de ouders zijn, kun je inderdaad via een DNA-test controleren of dat ook echt de ouders zijn. Maar als je dat niet weet, is dat erg lastig... Daarnaast is dat vrij kostbaar. Je weet dus neem ik aan wie de ouders zijn, aangezien je ook zeker weet dat het een new forest is.

Deze merrie heeft nog minimaal 1, misschien wel 2 jaar nodig om uit te groeien. Zoals je zelf al aangeeft heb jij haar in verwaarloosde stand aangekocht. Dit betekent dat ze waarschijnlijk niet de jeugd heeft gehad die ze zou moeten hebben, de merrie heeft dus achterstand opgelopen in haar groei. Een veulen krijgen vraagt veel van een merrie-lichaam, geef haar dus eerst de kans om helemaal bij te komen van haar slechte tijd.

Zou je uit kunnen leggen waarom je persé van deze merrie een veulen wilt hebben?

Precies zoals ik had willen reageren.

Ik zei zelfs in mijn berichtje dat ik het niet als een aanval bedoelde. Even beter lezen dus.
Je vraagt of we je willen helpen, dat doen we en dan is het niet leuk zo'n toon terug te krijgen.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 09:02