shadowflower schreef:als iemand weet waar je op een keuring op moet letten bij het voorbrengen en lopen ed . zou die dat even willen pben .. Ik wil ook een keer een keuring lopen met de welsh b uit mijn profiel . maar weet van het lopen bij een keuring nog helemaal niks af ... dus alle tips en dingen zijn welkom .desnoods links naar sites zijn ook zeer handig . waar het op staat .
Moet je even verder kijken bij de onderwerpen, staat wel genoeg info over te vinden, o.a. hier viewtopic.php?f=154&t=611713
LadyF schreef:Royaltjuh schreef:Als je je pony wil laten keuren moet de eigenaar ervan idd lid zijn van het stamboek. En ze zien de pony's liever wat voller (keuringsconditie) dan in sportconditie.
Nee hoor je hoeft geen lid te zijn. Ben ik ook niet. Bij wpcv zomerkeuring kon ik zo meedoen en bij de Dragon show kan het ook gewoon zonder lid te zijn.
Het gaat erom of de keuring om premies gaat of niet. Bij premies moet je wel lid zijn en bij een keuring zonder premies niet(dan zijn er linten en bekers te behalen).
Succes in ieder geval en het is altijd leuk om een keertje mee te doen om te kijken wat je pony in zijn mars heeft!
Ja klopt, ik bedoelde dan ook de keuringen waarbij ze geprimeerd worden en wat op de papieren vernoemd wordt.
) hihi
Zit tenminste model in ipv zo een vervet monster zoals je ze wel eens op keuringen tegenkomt. Deze zou ik ook wel op stal willen hebben.