Facebook is een goed medium idd. En evt op verschillende locaties het ras promoten, bijv op maneges? (werk zelf op een manege) Dan komen veel 'groene' paardenmensen in aanraking met dit ras en zijn veelzijdigheid.
Stap 1, halveer de entreekosten voor de leden. Als je nu 2 dagen heen gaat en dan ook nog naar de nots wil dan ben je 30,- p.p. kwijt... Lid of geen lid. Niet echt motiverend voor een gezinsuitje. Hobby's kosten geld maar volgens mij kan dit wel anders.
Stap 2, reclame.
Ach ik weet ook niet wat men wil. De jaargangen dat ik nauw betrokken was bij de nots waren er 1 of 2 super gedreven mensen die een groepje enthousiastelingen om zich heen verzamelde. Veel werk maar een avondvullend programma met, zoals Jody al noemde, uit elke regio en sectie wel wat. Ik ben benieuwd dit jaar.
nots was toch al jaren niet echt populair meer, vind het wel schandalig als je een hengst inschrijft dat je dan alsnog entree moet betalen, of zoiezo als je lid bent dat het dan nog zo duur is
Naar Night of the stallions ben ik nooit geweest. Wilde er een keer gaan kijken na een hele dag op de keuring te hebben rondgelopen en van het buffet te hebben meegegeten en toen werd alles afgesloten en moest je nog eens entree gaan betalen. Erg jammer.
Mijns inziens begint de fout al op de stamboeksite. Op de homepagina staat niets van de aankomende hengstenkeuring vermeld. Dan ga je zoeken, bij evenementen, jaarkalender. Daar is wederom totaal niets terug vinden over het feit dat er binnenkort een hengstenkeuring plaats gaat vinden. Ook staat er onder het kopje "nieuws" en "centrale hengstenkeuring" nog helemaal niet vermeld. Onbegrijpelijk.
En inderdaad, facebook is een geweldig medium om je stamboek te promoten. Doe er wat mee!
Ja, en er zijn, mits er een goede organisatie en promotie achter zit, best leden te vinden die hun steentje willen bijdragen. Maar nu bereik je nauwelijks 'nieuwe' mensen
Erg jammer dat de aantallen cobs zo tegenvallen. Ik ben weer erg benieuwd naar de A'en de B's.
cuneracobs
Geplaatst: 02-02-14 23:13
had gehoopt na alle klachten van hengstenhouders dat ze problemen hadden met het niet mogen beslaan dat er nu wel wat meer zouden zijn nu ze met ijzers mogen ,
maar blijkbaar waren dat alleen smoesjes.....
elfje72
Geplaatst: 06-02-14 10:51
Wij gaan waarschijnlijk vrijdag kijken. Ben er nog nooit geweest dus ben wel benieuwd hoe het er allemaal aan toe gaat.
Toch zie ik liever minder aanmeldingen, maar wel top kwaliteit, dan veel aanmeldingen en pony's in de ring verschijnen die er niet geschikt voor zijn ☺ Maar zullen idd wel smoesjes zijn geweest omtrent ijzers. Of ze vinden de kwaliteit van hun hengst, toch niet goed genoeg