Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
booster schreef:Klopt sta daar inderdaad, wist dat fleur met het veulen daar heen gingen, kwam de topic tegen dacht toch even vragen want wist niet of ze zelf de foto's al had ontvangen anders had ik ze even door geven.
Mooie papa heeft hij.
Je hebt erg mooie welshjes in je profiel staan.
darwin schreef:booster schreef:Klopt sta daar inderdaad, wist dat fleur met het veulen daar heen gingen, kwam de topic tegen dacht toch even vragen want wist niet of ze zelf de foto's al had ontvangen anders had ik ze even door geven.
Mooie papa heeft hij.
Je hebt erg mooie welshjes in je profiel staan.
Bedankt![]()
Ik heb daar vroeger ook gestaan,maar sinds 5 jaar hebben we de paarden lekker aan huis staan.
darwin schreef:Ik heb heel veel Welsh cobs daar gehad.
Jupiter een hele grote vos Welsh cob en Pearly dat was een merrie die precies op Focus leek en die is nog eens ooit door het hek van de linkse buitenbak gesprongen.
Toen heb ik er nog eens 2 geimporteerd uit Wales, dat waren Major en Vincent, Major hebben wij toen aan Jack en Cristian verkocht evenals Milo de tinker, die komt ook van ons.
Darwin , Rowan en Daioni en Focus hebben daar ook gestaan.
Mijn man is de hoefsmid die altijd Ilona haar pony bekapt, misschien weet je dan wie we zijn
booster schreef:darwin schreef:Ik heb heel veel Welsh cobs daar gehad.
Jupiter een hele grote vos Welsh cob en Pearly dat was een merrie die precies op Focus leek en die is nog eens ooit door het hek van de linkse buitenbak gesprongen.
Toen heb ik er nog eens 2 geimporteerd uit Wales, dat waren Major en Vincent, Major hebben wij toen aan Jack en Cristian verkocht evenals Milo de tinker, die komt ook van ons.
Darwin , Rowan en Daioni en Focus hebben daar ook gestaan.
Mijn man is de hoefsmid die altijd Ilona haar pony bekapt, misschien weet je dan wie we zijn
Major en Milo ken ik inderdaad wel die staan nog bij ons.
Ik heb Ilona haar hoefsmid nog nooit gezien ( ben er meestal in de avonden).
Hoeveel jaar geleden was dit? ( heb daar in 2007/2008 met een haflinger gestaan en een shetje maar kom daar al vanaf het begin).
Sommige namen komen mij wel bekend en het buitenbak verhaal komt mij ook wel wat bekend voor.