Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ambre schreef:Ze is 8,onder het zadel kan ze goed bewegen.Maar dat moet je er wel uit rijden.
Het gaat mij niet om de 7€ voor de keuring,meer om het geld voor het lid worden en de overschrijving.
Ben nu ook al beetje te laat denk ik.Meeste keuringen zijn al geweest en die in de buurt is volgende week op de Zeeuwse dag vh paard.
dion1anouk schreef:Zeeuwse dag v/h Paard in Vrouwenpolder is geen keuring... maar een show!!!!!
stalmiracle schreef:stel jij wil dus hier bij het Welsh topic een bericht neerzetten, dan ga je dus naar de hoofdpagina van bokt, dan forums, kantine, rassenpraat, Welsh pony, nieuw onderwerp![]()
het is mijn bedoeling haar te houden, omdat haar moeder nu 15 is en ik haar niet tot boven de 20e veulens wil laten krijgen, maar de moeder gaat ook niet weg hoor![]()
schimmel zie je inderdaad weinig bij het nwr ... heb het nog nooit gezien zelfs ... wat is de afstamming?
en wil je gaan fokken?
ambre schreef:Ik heb mijn papier met sportpredikaat binnen.
Ik hoop ook dat er daar voorbrengers zijn,maar voor de zekerheid neem ik zelf een wit pak mee.
Binnenkort maar eens gaan oefenen met lopen.