Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Spritz schreef:Ik ga ook naar Tolbert, merrie met veulen (nmr 227 uit m'n hoofd, nwr veulen Induwenda). Volgens moeten we al vroeg!
Of de eigenaar van het veulen en ik ze zelf gaan voorbrengen twijfelen we nog een beetje aan(beide geen ervaring met voorbrengen), maar erg leuk om te lezen dat er hulp wordt geboden hier!
), ik heb mijn boekje ook nog niet.
Hoop toch dat hij zich zaterdag netjes gedraagt, niet teveel onder de indruk is van alle gekkigheid en fatsoenlijk draven wil, in de vooruit i.p.v in de omhoog
SANEX schreef:Veracarina, die van jou zijn nr 252 en 262, als 2e en 12e in een groep van 16 merries... Flinke rubriek zeg, of is dat bij NWR normaal ? Hou me nooit daarmee bezig eigenlijk
Cemlys schreef:je moet het op je inschrijving aanduiden of je een catalogus wil. Dus mss is het daar verkeerd gegaan? Ik heb hem vorig weekend al gehad.
Heb er nu al spijt van, maarja ik dacht we moeten de knappe welsh pony's wel een beetje blijven promoten en als iedereen alles thuis laat staan dan wordt het er niet leuker op en het is een goede leerschool voor mijn gekke 2 jarige