Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
matasja schreef:Op de stand foto's vind ik haar prima in proporties hoor, zo ook het hoofdje, mooie bolle ogen, sommige foto's lijkt de neus inderdaad wat lang maar op de meeste vind ik het prima.
Qua keuringen lopen wij zelf niet meer mee, wij hebben alle welshsjes verkocht. Maar valt me op dat veel pony's veeeeel te zwaar op de keuring komen, misschien wel prima verzorgd maar wel moddervet. Of als er een bekende hengst achter zit is er ook al een hele ophef en hoppa meteen op plek 1 of 2 voordat ze iets hebben gezien qua beweging.
uryanne schreef:@Patrick, bedoel je mij? Met name van het hoofd ben ik benieuwd? Te lang en voor verbetering vatbaar? (enigste minpuntje wat mij betreft hoor...)
@berry, ik denk dat het een groot verschil maakt hoeveel geld iemand in zijn/ haar hobby wil steken. Semi- proffesioneel klaar laten maken of gewoon zelf doen met daarbij een minder resultaat voor lief nemen. Ook zelf fokken of aankopen maakt natuurlijk verschilKan jaren schelen...
Of nooit gebeuren, natuurlijk.