Welsh kopen of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

diddletje

Re: Welsh kopen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:20

ik zou er idd wel rekening mee houden dat je springpaard niet voor eeuwig in training blijft. dan heb je straks dus 2 paarden, een verzorgpony en (mischien) een welsh om voor te zorgen. aangezien je nu al in je andere profiel zei het te druk had met school om te gaan. (en dit word straks alleen maar meer) zou ik het niet doen. je moet er wel realistisch naar kijken of je overal wel genoeg tijd voor hebt.

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:55

diddletje schreef:
ik zou er idd wel rekening mee houden dat je springpaard niet voor eeuwig in training blijft. dan heb je straks dus 2 paarden, een verzorgpony en (mischien) een welsh om voor te zorgen. aangezien je nu al in je andere profiel zei het te druk had met school om te gaan. (en dit word straks alleen maar meer) zou ik het niet doen. je moet er wel realistisch naar kijken of je overal wel genoeg tijd voor hebt.

Mloes schreef:
Maar het africhten van je springpaard duurt toch niet zo lang? Die komt binnen een aantal maand wel terug neem ik aan? Heb je dan wel tijd voor en je springpaard (die nog jong is en die dus veel aandacht vraagt), en je oude paard, en je verzorgpony, EN nog een welsh?? Ik ben al superdruk met een pony!

Nááh dat valt wel mee, als je 'gewoon' je hele sociale leven opgeeft kan het makkelijk hoor :P

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:40

Welshjes zijn échte aanraders!
Heb er zelf meerdere verzorgt, en van allen van hun heb ik genoten. *D
Welsh pony vind ik zelf het leukst. :o
Maar dat moet je zelf weten qua lengte en gewicht natuurlijk. :P

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:25

Ik ben 14, 1,55 en heb een Welsh van 1,48. Mijn benen zitten nog lang niet op de lijn van haar buik (:})
Welshjes zijn zeer veelzijdig. De mijne is goed in dressuur, springen, crossen, heeft aanleg voor western en staat ook wel open voor een lekker buitenritje. Soms als ik naar concoursen ga, zie ik bij de pony's als meeste Welshjes en New Foresters en de Welshjes doen het bijzonder goed. Als je er goed oppast, een klik met hem hebt en het haalbaar is met je andere paarden, zou ik zeggen: gewoon doen. Als je eenmaal een Welsh z'n vertrouwen hebt zijn het wereldpony's, heb ik al gemerkt. Ze zijn trouw en ze gaan echt voor je door het vuur! Ik ben helemaal verliefd op Welshjes.

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:09

.
Laatst bijgewerkt door AnoukWelsh op 20-07-24 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Darnishaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:15

Ik zou het doen.