Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:Ik zit zelf ook niet zo met tijd en afstand, alleen moet ik altijd iemand meekrijgen die er net zo over denkt.
pitjebell schreef:PeeWij schreef:Reistijd binnen Nederland waar gaat het over? In 2 uur rijd je onderhand van noord naar zuid. We gaan dit jaar ook in Duitsland showen 295 kilometer van huis! Als dit je hobby is, heb je er ook iets voor over.
heb je daar wel een vergunning voor?
darwin schreef:Vandaag eens met de hengst geoefend met lopen, maar hij is totaal nergens van onder de indruk, maakt niet uit waarmee ik er achter lopp te rammelen.
Koel paard is natuurlijk wel fijn ,maar voor een keuring is het toch minder.
patrick76 schreef:hebben het op dit forum toch over NWPCS regionale keuringen ?![]()
![]()
patrick76 schreef:maakt volgens mij niets uit. Stamboek heeft jaren lang geprobeert om Hengelo van de agenda te schrappen omdat er te weinig deelname was.Nu hebben ze de keuringen (eindelijk) eens omgewisseld en zie het resultaat. Mensen willen gewoon de kat uit de boom kijken en dus niet naar de eerst keuring gaan. Ze zouden gewoon een roulatieschema moeten maken. Elk jaar een andere keuring als eerste. Denk niet dat de data veel uit maakt, zeker niet als het maar om 2 weken gaat. Zo maak je het seizoen nog korter en komt alles nog korter op elkaar. In vehouding wel heel veel C's. Ben benieuwd. Zeker na de veulens. Hebben hier thuis al diverse wedeschappen af gesloten wie wat wint. Niet alleen in de sectie C trouwens.
pitjebell schreef:patrick76 schreef:maakt volgens mij niets uit. Stamboek heeft jaren lang geprobeert om Hengelo van de agenda te schrappen omdat er te weinig deelname was.Nu hebben ze de keuringen (eindelijk) eens omgewisseld en zie het resultaat. Mensen willen gewoon de kat uit de boom kijken en dus niet naar de eerst keuring gaan. Ze zouden gewoon een roulatieschema moeten maken. Elk jaar een andere keuring als eerste. Denk niet dat de data veel uit maakt, zeker niet als het maar om 2 weken gaat. Zo maak je het seizoen nog korter en komt alles nog korter op elkaar. In vehouding wel heel veel C's. Ben benieuwd. Zeker na de veulens. Hebben hier thuis al diverse wedeschappen af gesloten wie wat wint. Niet alleen in de sectie C trouwens.
Hier ook, hele inzet op catalogus nummer 85 gedaan
pitjebell schreef:patrick76 schreef:hebben het op dit forum toch over NWPCS regionale keuringen ?![]()
![]()
Zou het niet beter zijn de eerste keuring van de afd. Oost te schrappen en begin juli een keuring op het schitterende terrein in Hellendoorn te organiseren.
Zie nu in de catalogus dat de locatie voor de fokkers niks uitmaakt want nu ze Hengelo en Hellendoorn hebben omgewisseld in volgorde is er in Hellendoorn in één keer bedroevend weinig opgave. Terwijl dit in voorgaande jaren toch één van de grotere keuringen was.
Er zijn secties (WPB) waar ze de bekers beter kunnen opsturen, bespaart de eigenaar en de organisatie een hoop werk.