nee inderdaad dat hoop ik ook. Door verandering van baan moet ik ook thuis blijven voor de RWAS .
Iedereen die pony's mee heeft heel veel succes.
YWC
Geplaatst: 13-07-11 08:18
PeeWij schreef:
Hopelijk hebben ze dit jaar de uitzendingen niet geblokkeerd voor het buitenland!
Hoop ook van niet. Mochten ze dit toch doen, heeft mijn jongste zoon blijkbaar al een alternatief gevonden. Via zijn Nintendo Wii zou hij een andere regio kunnen instellen en dan toch de uitzendingen kunnen zien (zo beweert hij althans, want voor mij is al dat computer gedoe nog moeilijker te begrijpen dan Welsh )
YWC: als de blokkering op domein en IP adres is, zou dat wel eens tegen kunnen vallen met die Wii, dat zou wel heel gemakkelijk zijn. Maar naar de berichtgeving lijkt het dat het open is. Jullie merken het wel, ik zal wel naar de camera zwaaien
Mm, er komen 250000 mensen naar de Royal Welsh Show, dus wat dat betreft is dat handjevol fokkers uit het buitenland niet zo heel erg interessant. Aan de andere kant zie ik niet zo veel problemen met auteursrechten en ik denk ook niet dat er maar iemand zal thuisblijven omdat ze het live op internet kunnen volgen.
cuneracobs
Geplaatst: 16-07-11 03:43
wij zijn onder weg staan vanacht even paar uur stil langs de m4 want 1 van de ponys heeft het wat zwaar, zometeeen de boel maar is wakker maken en door gaan
patrick76
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-11 17:27
wij alles op plaats van bestemming. Pony's staan lekker op stal te genieten van hun hooi. Hebben ons gesetteld op ons B&B. Gaan zo naar de Dukeshill stud om pony's te bekijken en Penny even goede dag te zeggen. Morgen nog paar stoeterijen bezoeken en dan kan het maandag beginnen.