Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne_GTI schreef:Als deze Welluspony te klein wordt voor mijn oudste komt er zeker weer een (PB) welsh. Wij vinden ze geweldig. Looplust, intelligent, karakter maar goudeerlijk. Die van ons denkt altijd gelijk te hebben, vandaar ook welluspony. Ze is in haar element met heel veel kinderen om haar heen die haar allemaal aandacht geven. D'r zit geen kwaad in, hooguit een afwijking richting voerton.
annastasia schreef:Heb 't beestje gezien. Erg sterke eigenwijze pony.
Het is glad buiten en beeste trekt iedereen mee.
Heeft daar dus niet echt respect voor.
Verder leuk beestje om te zien, maar totaal geen conditie.
Honeys schreef:annastasia schreef:Heb 't beestje gezien. Erg sterke eigenwijze pony.
Het is glad buiten en beeste trekt iedereen mee.
Heeft daar dus niet echt respect voor.
Verder leuk beestje om te zien, maar totaal geen conditie.
Ach dat is denk ik een questie van (her)opvoeding, en even consequent aanpakken. Als je er even een maandje voor pakt en op die lijn voort gaat. Maar als je dat niet ziet zitten en er geen tijd voor hebt moet de TS deze pony niet kopen. K vind het zelf vaak wel leuke projectjes.
annastasia schreef:Inmiddels verschillende welsh pony's gezien.
En allemaal druktemakers.
Nu is een kennis van mij op zoek naar een leuke pony voor zijn zoon van 11.
Ze zijn nu bezig met een Welsh pony van ca 1,43.
Mede door wat ik nu over het verleden van het beest weet, ben ik een beetje huiverig, maar de tijd zal het leren......
Welshjes zijn vaak niet zo groot, en dus eigenlijk niet echt geschikt voor volwassenen, waardoor er al gauw een kind op komt te rijden.
Toch heb ik het idee dat ze in omgang niet altijd de makkelijksten zijn en misschien daardoor toch wel minder geschikt zijn als kinderpony?