Fayre Oaks 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

regtur

Re: Fayre Oaks 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 08:43

girlgamer@ nr 189 is een dochter van onze hengst. Ik heb haar niet gezien, maar aan de prijs te zien wel kwaliteit. Daar worden we vrolijk van.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:08

PeeWij schreef:
Yorick je zou ook kunnen zeggen er zijn geen veulens geselecteerd die binnen jullie fokkerij passen! Staat iets netter ipv andermans pony´s te bekritiseren! ;)
Want iedereen, die jou een beetje kent, weet toch wel wat de echte reden is dat je niet komt! :D

dat is nou een opmerking die je zelf ook wat vaker zou moeten opvolgen : )

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:19

PeeWij schreef:
Yorick je zou ook kunnen zeggen er zijn geen veulens geselecteerd die binnen jullie fokkerij passen! Staat iets netter ipv andermans pony´s te bekritiseren! ;)
Want iedereen, die jou een beetje kent, weet toch wel wat de echte reden is dat je niet komt! :D

idd niet zo netjes gezegd van me. sorry daarvoor. Maar ik weet zeker dat je dezelfde mening hebt als ik. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik hierom niet lieg. Ik ben echt een gezellig weekendje weg. Beekse Bergen bij het safari park . Anders had ik graag willen zien hoe het georganiseerd is. Het wordt een groot spektakel wordt gezegd.
Laatst bijgewerkt door yorick op 07-10-10 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:21

Hoe is de "selectie"eigenlijk verlopen?

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:30

29 BARRACKS SHADY LADY Bay Mare 250.00

Weet iemand hier de afstamming van? Ik heb ook nog een Barracks merrie hier staan.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:57

yorick schreef:
Ik ben echt een gezellig weekendje weg. Beekse Bergen bij het safari park .

Dan zit je 15 minuten bij mij vandaan! Dus op de terugweg............
Laatst bijgewerkt door PeeWij op 07-10-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:58

Melanie5 schreef:
PeeWij schreef:

dat is nou een opmerking die je zelf ook wat vaker zou moeten opvolgen : )

Sommige mensen zijn echt gefrustreerd! :n

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:35

PeeWij schreef:
yorick schreef:
Ik ben echt een gezellig weekendje weg. Beekse Bergen bij het safari park .

Hoezo off-topic......ben je zaterdag thuis dan, kom ik ff langs. .................. :Y) >;) }>

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:56

yorick schreef:
PeeWij schreef:

Hoezo off-topic......ben je zaterdag thuis dan, kom ik ff langs. .................. :Y) >;) }>

Ja hoor tot 10 uur en 's-avonds na 18 uur! :P

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:21

Dan wordt het als we langs komen waarschijnlijk zondag of maandag. We houden contact.

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:36

yorick schreef:
jorik schreef:
Ik was afgelopen week bij IJsselvliet en volgens mij is hij wel verkocht. Maar pin me er niet op vast!

Patrick gefeliciteerd met jullie aankoop!
Ik hoop dit weekend het merrieveulen te kopen die ik op het oog heb.

Gr Roos

en welke heb je op het oog. Ik heb de foto's gezien en eerlijk gezegd vind ik het grootste gedeelte van het aanbod niet zo bijzonder. Wij gaan trouwens niet want we geen lekker een weekendje uit.

Ik ben persoonlijk bij een groot aantal gaan kijken en ben met je eens dat er een hoop tussen zat wat ik ZELF niet zo mooi vond.
Ik heb een mooi schimmel merrietje op het oog. Hou nog even voor me welke het is. Als de veiling geweest is zal ik plaatsen of het gelukt is of niet.
Ik ben geen echte fokker van welsh zoals de meesten van jullie, ik fok zelf Arabisch volbloeden en moet het dus vooral van persoonlijke smaak hebben en van mijn kleine kennis over de welsh, probeer wel snel bij te leren. Wil niet zomaar iets kopen!!

Ps. Ik speur wel enige naam gelijkenis :D

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:54

PeeWij schreef:
Sommige mensen zijn echt gefrustreerd! :n

Nee hoor, ik ben alleen een beetje opstandig :P
Nu weer on-topic.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 21:56

Ik ben persoonlijk bij een groot aantal gaan kijken en ben met je eens dat er een hoop tussen zat wat ik ZELF niet zo mooi vond.
Ik heb een mooi schimmel merrietje op het oog. Hou nog even voor me welke het is. Als de veiling geweest is zal ik plaatsen of het gelukt is of niet.
Ik ben geen echte fokker van welsh zoals de meesten van jullie, ik fok zelf Arabisch volbloeden en moet het dus vooral van persoonlijke smaak hebben en van mijn kleine kennis over de welsh, probeer wel snel bij te leren. Wil niet zomaar iets kopen!!

dan zal jou voorkeur wel uitgaan naar het Langevennen veulen denk ik. Al is het Uiterwaarden veulen ook een kanshebber. Het andere mooie schimmel merrieveulen komt uit een hele mooie merrie.

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:26

Hej, daar kan bijna een wetje uit ontstaan ;)
Kreeg ook al een alleraardigst pbtje over een keuze haha.
Ik hou het echt liever even voor me, wil geen rellen vooraf over wel of niet doen.
Maar wel leuk om te lezen dat er verschil zit in wat mensen een mooi of intrassant veulen vonden.