Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Yorick je zou ook kunnen zeggen er zijn geen veulens geselecteerd die binnen jullie fokkerij passen! Staat iets netter ipv andermans pony´s te bekritiseren!
Want iedereen, die jou een beetje kent, weet toch wel wat de echte reden is dat je niet komt!
PeeWij schreef:Yorick je zou ook kunnen zeggen er zijn geen veulens geselecteerd die binnen jullie fokkerij passen! Staat iets netter ipv andermans pony´s te bekritiseren!
Want iedereen, die jou een beetje kent, weet toch wel wat de echte reden is dat je niet komt!
Melanie5 schreef:PeeWij schreef:Yorick je zou ook kunnen zeggen er zijn geen veulens geselecteerd die binnen jullie fokkerij passen! Staat iets netter ipv andermans pony´s te bekritiseren!
dat is nou een opmerking die je zelf ook wat vaker zou moeten opvolgen : )
yorick schreef:jorik schreef:Ik was afgelopen week bij IJsselvliet en volgens mij is hij wel verkocht. Maar pin me er niet op vast!
Patrick gefeliciteerd met jullie aankoop!
Ik hoop dit weekend het merrieveulen te kopen die ik op het oog heb.
Gr Roos
en welke heb je op het oog. Ik heb de foto's gezien en eerlijk gezegd vind ik het grootste gedeelte van het aanbod niet zo bijzonder. Wij gaan trouwens niet want we geen lekker een weekendje uit.