Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
NRPSbokker schreef:hmm, aangezien we 3 onderdelen moeten lijkt een globaal tijdschema me toch wel handig, ga wel even bellen met de organisatie.
Ik neem wel aan dat de premie-keuring voor de stamboekopname plaatsvind en dat de zadelrubrieken niet gelijktijdig met de primering zijn... Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.
Royaltjuh schreef:NRPSbokker schreef:hmm, aangezien we 3 onderdelen moeten lijkt een globaal tijdschema me toch wel handig, ga wel even bellen met de organisatie.
Ik neem wel aan dat de premie-keuring voor de stamboekopname plaatsvind en dat de zadelrubrieken niet gelijktijdig met de primering zijn... Kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.
Premiekeuring kan pas NA stamboekopname. Anders kom je de ring niet in, je moet een bewijsje tonen.
Heb et boekje ook gezien, volle ring hengstveulens sectie C (voor de C hun doen). Ik ben erg benieuwd...
aurian schreef:Waar ik dus al bang voor was is gebeurd![]()
![]()
Ze zijn "vergeten" mijn pony in te schrijven voor de rubriek aan de hand en dus ook voor de stamboekopname. Dus meteen gebeld en natuurlijk kunnen we er nog wel bij tussen, geen probleem, alleen......
Als ik er een beetje aan reken dan kan ik de zadelrubriek wel op mijn buik schrijven zogezegd...![]()
We zijn nu de laatste NWR rubriek (N25), 27 pony's en 10 rubrieken voor ons.
Ze beginnen om 9.00: 5min per pony = 27 *5 = 135 minuten, dus ongeveer 11.15 , laat dat nou precies het tijdstip zijn dat zo ongeveer de zadelrubriek Bestgaande Rijpony grote maat begint.
Aangezien ik niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn en ik de stamboekopname belangrijker vind zullen we waarschijnlijk de zadelrubriek moeten laten schieten. En dan houd ik er nog geen rekening mee dat hij misschien wel eens een eerste premie zou kunnen krijgen en dan meteen door kan naar de kampioensring......
Ik baal hier dus wel behoorlijk van want deze zadelrubriek was een mooie oefening geweest, zowel voor de pony als voor de ruiter. De concurrentie was ook leuk geweest (nummer 145), namelijk nog een vierjarige.
Ga hem wel gewoon zadelen en rondjes rijden over het terrein, krijgt hij toch nog zijn oefening.
Hierbij alvast mijn excuses aan degene die met de stamboekopname misschien op mij moet wachten