Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
willemieke schreef:Mijn cob blinkt niet echt uit in het springen, maar heeft absoluut wel dressuur gangen. Hij heeft een heel sterk achterbeen en ook een mooi voorbeen. En het is een echte hengst om te zijn. Wel is hij wat lastig in de omgang, het is een erg bang paardje, dus niet geschikt voot iedereen.
Ik denk er zelfs over om alsnog met hem naar de hengstenkeuring van de vereninging te gaan.
het is nog wel altijd spannend maar het gaat best goed! We hebben nu 7 winstpunten in de B en ik hoop met hem nog heel ver te komen!! ticktack schreef:heyhey ik overweeg mischien een welsh cob te kopen, wil graag verdere informatie over die ras vooral hun rijden en gangen werk?
men vriendin zegt dat ik het niet moet doen :S ze moeten zogenaamt vreselijk hard zijn in de mond geen goede dressuur gangen hebben en absoluut geen spring pony's zijn.. toch ben ik verliefd op ze maar zou je een cob kunnen gebruiken voor de springen en dressuur wedstrijden (vooral spring) en hoe zijn ze met rijden, wel of niet hard..
ok zegt ze dat het karre paarden zijn(dit vind ik bullshit) maar toch wil ik er 1graag kopen.. wie kan mij helpen?
ticktack schreef:heyhey ik overweeg mischien een welsh cob te kopen, wil graag verdere informatie over die ras vooral hun rijden en gangen werk?
men vriendin zegt dat ik het niet moet doen :S ze moeten zogenaamt vreselijk hard zijn in de mond geen goede dressuur gangen hebben en absoluut geen spring pony's zijn.. toch ben ik verliefd op ze maar zou je een cob kunnen gebruiken voor de springen en dressuur wedstrijden (vooral spring) en hoe zijn ze met rijden, wel of niet hard..
ok zegt ze dat het karre paarden zijn(dit vind ik bullshit) maar toch wil ik er 1graag kopen.. wie kan mij helpen?
VeerenAshley schreef:heyhey ik overweeg mischien een welsh cob te kopen, wil graag verdere informatie over die ras vooral hun rijden en gangen werk?