Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cuneracobs schreef:ben benieuwd lijkt me een erg intresant beestje
patrick76 schreef:Wat let je?Toevallig vanmiddag nog de dvd van de chk 2008 bekeken. Echt apart die Diego. Zou toch zo alles opruimen om zulke te kunnen fokken.
foto's nog niet want ze zijn ook nog niet helemaal klaar haha.
de c is Synod King Cole x Nebo Carina (v. Menai Rancher)
de ene B is New Challenge's Maddog Mc Gree x Shamrock Irish Cornflower (v. Hafodyresgob Buzby) van deze de meeste verwachting.
de andere B is Glansevin Graffiti x Home "T" Ranche Ylonka (v. Gilmans Master Gadfly)
cuneracobs schreef:gerst erin is hij zo klaar , ja toch.
BlackDevils schreef:cuneracobs schreef:gerst erin is hij zo klaar , ja toch.
Waarom gerst?
BlackDevils schreef:
BlackDevils schreef:Schiet me nu ook even te binnen; een deel van het hooi/kuil vervangen door snijmais is ook goed mogelijk.
CCM (gemalen maiskorrels) is ook een goede krachtvoervervanger.
BlackDevils schreef:Een vraag voor de echte voerkenners; waarom zou er eigenlijk geen mestbrok voor stieren in kunnen?
Een standaard A-brok (rundveebrok) is ook prima te voeren aan paarden.
Lijkt mij een veel goedkopere oplossing.
Twickels schreef:Ook mijn hengst wordt geshowd (NWR):
Rhodin Hedde: Wengelo's Ricardo x Twickels Marloes (v. Pitchwood Moonshine)
Rhodin is het half broertje van Bowe (vorig jaar goedgekeurd op de CHK!) Allebei zijn zelf door mij gefokt, dus ik ben benieuwd, wat het gaat worden! Twee goedgekeurde hengsten door mijn merrie, zal wel super zijn!
Twickels schreef:Ook mijn hengst wordt geshowd (NWR):
Rhodin Hedde: Wengelo's Ricardo x Twickels Marloes (v. Pitchwood Moonshine)
Rhodin is het half broertje van Bowe (vorig jaar goedgekeurd op de CHK!) Allebei zijn zelf door mij gefokt, dus ik ben benieuwd, wat het gaat worden! Twee goedgekeurde hengsten door mijn merrie, zal wel super zijn!
Twickels schreef:Ja ik vind het ook erg spannend! Daarnaast natuurlijk ook erg benieuwd naar Bowe onder het zadel, als hij tenminste er aan deelneemt, ik heb er nog niets over gehoord.. Iemand anders wel?
Twickels schreef:Ja ik vind het ook erg spannend! Daarnaast natuurlijk ook erg benieuwd naar Bowe onder het zadel, als hij tenminste er aan deelneemt, ik heb er nog niets over gehoord.. Iemand anders wel?
patrick76 schreef:Nee BlackDevil. Geen van de 3 zelf gefokt. Van de ene, met het Maddog bloed, mede eigenaar. De andere 2 zijn liveries.