bietjuhh schreef:ben ook beetje verdrietig de jongen die ik leuk vindt heeft nu een vriedin

Alvast gefeliciteerd

Ik dacht vandaag dat mijn crush met iemand stond te knuffelen. Maar het was gelukkig iemand anders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bietjuhh schreef:ben ook beetje verdrietig de jongen die ik leuk vindt heeft nu een vriedin
Lynn_x schreef:is iemand hier veel met bewerken bezig?
kan iemand mij dan vertellen hoe je kleur houd in 1 punt en de rest grijs kan maken?
Fleur_Laura schreef:haha ow browney is vet
Sterkte met Golan![]()
Astid: ik zou me echt rot schrikken als ik ineens een dode koe zou zien!!
Leuke ava hitime! hoe kom jij toch steeds aan die leuke ava's?![]()
heb jij die ene nog van vorig jaar, toen jij een lantaarnpaal ging fotograferen, maar toen bewoog de camera (of iets dergelijks) en toen was ie met van die leuke lichtstralen
Golan schreef:
astridjhu schreef:Fleur_Laura schreef:haha ow browney is vet
Sterkte met Golan![]()
Astid: ik zou me echt rot schrikken als ik ineens een dode koe zou zien!!
Leuke ava hitime! hoe kom jij toch steeds aan die leuke ava's?![]()
heb jij die ene nog van vorig jaar, toen jij een lantaarnpaal ging fotograferen, maar toen bewoog de camera (of iets dergelijks) en toen was ie met van die leuke lichtstralen
Nou rotschrikken niet..
Ik wist wel dat ze ingeslapen zou worden, maar ik dacht dat dat vrijdag pas zou zijn. En ik dacht al van, wat kijkt ze dof uit haar ogen..
dus ik loop erheen, zwaai een paar keer voor haar ogen langs, niks te zien.
dus ik leg een hand in haar zij, om te kijken of ik ademhaling voel, helemaal niks
Was echt een hele lieve koe![]()
Maar ik ben er weer vandoor..
Ga effe tv kijken ofzo.. Wil hier de stemming ook niet verpesten ..
Repeat schreef:Ik moet weer gaan
Tot morgen of over morgen