PeeWij schreef:
Struisvogel gedrag noemen ze dit!Eigenlijk zou je gewoon eens wat liefde moeten kunnen voelen en een schouder moeten hebben om op uit te huilen!
PB
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:
Struisvogel gedrag noemen ze dit!Eigenlijk zou je gewoon eens wat liefde moeten kunnen voelen en een schouder moeten hebben om op uit te huilen!
yorick schreef:madrieka schreef:
een wijs man spreekt
zo af en toe he.
yorick schreef:En de meeste die van haar ook niet denk ik.Dus kappen met elkaar afzeiken lijkt me wel redelijk.Gewoon weer dom l-ullen net as ik doe.
yorick schreef:Yorrie schreef:Ben het met je eens Yorick, maar dan moet dat wél wederzijds zijn! Zij kent de situatie van Peter en mij bijvoorbeeld ook niet.
En de meeste die van haar ook niet denk ik.Dus kappen met elkaar afzeiken lijkt me wel redelijk.Gewoon weer dom l-ullen net as ik doe.
Yorrie schreef:Laat maar Yorick. Jij snapt ook niet wat er bedoelt wordt.
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Laat maar Yorick. Jij snapt ook niet wat er bedoelt wordt.
Hij weet wel hoe ik in elkaar steek...
vanda's schreef:Hoe het in elkaar steekt is helemaal niet van belang. Hopelijk lees je het nog een paar keer terug en begrijp je dan wél wat ik bedoel.
Maar laten we verder gaan met slap ouwehoeren.
toptoys schreef:Zo, was ik ook weer![]()
Even snel, ga zo heel langzaam afsluiten en lekker naar huis. Hopelijk nog even rijden....
Voor de rest hebben we niks vanavond wat we moeten, lijkt wel vakantie![]()
Oké, eigenlijk wat administratie, maar dat zou ik kunnen vergeten........lekker straks in bad, met thee en koekjes en een boek....mmmm.
Heb zin in vanavond
best goed vind ik, ben niet zo handig met zulke dingen......Ja mevrouw, dat kan iedereen....gewoon wat stekkers omzetten.
Meestal mis ik onderdelen of heb dingen over
toptoys schreef:Weinig mee gemaakt vandaag, sorry.
Ik heb een nieuwe pin en kreeg het zelf aan de praatbest goed vind ik, ben niet zo handig met zulke dingen......Ja mevrouw, dat kan iedereen....gewoon wat stekkers omzetten.
En inderdaad, ik kon hetMeestal mis ik onderdelen of heb dingen over
toptoys schreef:Bij ons heb je die winkel niet, wel gamma enzo...
Het afmelden is ook goed gegaan....alles gelukt!
Ga afsluiten, doei