Ik reed bij Hengstenhouderij van Keulen, ook wel wat voor de handel inderdaad. Hoop dat ik ook gelijk mijn punt haal morgen, het is wel haalbaar maar dan moet het uiteraard wel allemaal lukken
Ik he alleen maar echte Welshjes. het Mountain type
Ik een Mountain in het groot. Een Cob dus.
HK NWR stond ik ook beetje vreemd te kijken. Ik houd meer van een ander type pony.
Paard en Koets wil ik eigenlijk wel heen, maar ben nog niet zeker. Ben er 2 jaar terug geweest, toen moest er show gereden worden met de Cob, maar dan zie je niet zoveel van het evenement zelf. Vorig jaar was het een te druk weekend.
Shanna was weer shoppen.
Jody, balen zeg van de laptop. Ik heb slaap wel echt nodig
Esther, veel plezier. Hopelijk niet zoveel last van de bootreis.
Whaha, Sjoert, geweldige foto hoor.
Ik wil ook ooit naar Wales. Maar eerst maar eens sparen.
Hmm, ik ben geen vaste groep hier. Vaker dan dit in dit topic langskomen gaat niet lukken, ben ook maar student. En daarnaast doet Bokt het nogal eens niet.
Ik denk voor een echt groot bedrag dat er idd ook wel veel te koop is. Toch gaat mijn pony niet zomaar weg.
Ik heb afgelopen week de nieuwe wintercollectie uit gepakt.....zaten weer erg leuke spullen tussen!! Moet me toch vaak echt inhouden, ben echt een deken freak
Hahaha, erg is dat hè... Wij moeten ook een beetje rustig aan doen, dus ik ontwijk de leuke winkels gewoon een beetje. Kom je ook niet in de verleiding en weet je ook niet wat je mist
Maar ja, voor Toptoys is dat natuurlijk wel erg lastig... Als je het zelf moet uitpakken...
Golden Pride ziet er super uit , heb je er nog geen spijt van? Gaan ze hem daar showen? Als het goed is, is ons hengstveulen ook verkocht. Ik had niet zoveel reacties verwacht, maar dat kregen we wel.
Ik heb het niet alleen uitgepakt, kijk er ook nog eens de hele dag tegen aan...........