Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en laatste uur bij Engels ijsje gehad
. Had ook Engels boekbespreking, moest je een praatje doen met de docente over het boek met 3 andere mensen die hetzelfde boek hadden. Ik had hem niet gelezen
was iets van 230 blz., maar had wel samenvattingen geleerd. En het ging goed
.
maar die leveren we volgende week in.
. Bij ons mag je dan geen tassen meenemen, maar mooi wel dat ik als er echt brand is snel m'n tas meepak (bedoel ik heb toch geen bergbeklimmersrugtas met kilo's boeken erin maar een leren hand-/schoudertas
). Mij kan het geen kont schelen als m'n boeken enzo verbranden maar m'n telefoon/mp3-speler enzo liever niet...
ik neem ook alles mee
me telefoon ipod alles 

. Maar hij wil nu een andere erbij. 

) wel schattig want als de andere 2 heel ver achter waren ging hij iets langzamer en als ze weer dichtbij waren ging hij weer keisnel 
Dit keer lag ik niet in zijn nek
Ik hield zijn manen stevig vast, en liet hem maar gaan, hij had het echt nodig, de hele week heeft hij niks gedaan, alleen op het land geweest..

Maar wij organiseren dus concour in de zomer, en nu moet ik gaan schrijven ( bij de jury ) maar ik kan dat helemaal niet fatsoenlijk
Snap niet dat ze mij daarbij hebben ingedeeld maargoed. Ik wou ook nog met Linda daar wat rondhobbelen voor de ervaring 

ik vind van niet ik lees liever proeven voor dat kan k tenminste 
ben net de tuin 1.000.000.000.000.000 keer rondgerend om mijn stout konijn te vangen. Maarjaa heeft die ook weer zijn beweging gehad

Hitime schreef:Stomm konijn
Heb echt 10 min. daar dat konijn weg zitten te jagen terwlijk hij er niet zat... Das best nutteloos.
goed geraden