Tja Ruth dat vertelde hij er niet bij Maar het is iig een snee in een hoefbal (aan de achterkant van de hoef een soort eeltachtig iets) en hij lijkt er gelukkig niet veel last van te hebben..
Ja, hij is al M1 en je kunt echt geen makkelijker paard hebben Ik had les en hij was wel een beetje lui maar hij liep eigelijk bijna vanzelf in de goede aanleuning dus vooral aan m'n zit gewerkt (wat heel moeilijk is met mijn dikke kont )
haha ow browney is vet Sterkte met Golan Astid: ik zou me echt rot schrikken als ik ineens een dode koe zou zien!! Leuke ava hitime! hoe kom jij toch steeds aan die leuke ava's? heb jij die ene nog van vorig jaar, toen jij een lantaarnpaal ging fotograferen, maar toen bewoog de camera (of iets dergelijks) en toen was ie met van die leuke lichtstralen
Pff. Ben gewoon chagerijnig vandaag, en heel onzeker. En Kuzco is echt wel een schatje, als ik bij hem ben, word ik gewoon een stuk rustiger enzo, hij's de engie die ik zeg maar 'vertrouw'.. Maar met rijden wil hij zelf zo de leiding nemen, 'grappig doen' dmv. gaan rennen als het hem niet zint. Hij kan zo dominant zijn.