Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Hallo! Ja Yorick je krijgt een smsje van haar voor je verjaardag en je hebt totaal niet gereageerd!
PeeWij schreef:Hallo! Ja Yorick je krijgt een smsje van haar voor je verjaardag en je hebt totaal niet gereageerd!
yorick schreef:Yorrie schreef:
Foto's van de combi jij/shanna/bos natuurlijk!
Die krijg je niet hoor,vraag Shanna maar.
Welshfanatic schreef:Okee...
Nou voor de mensen die nog wouden weten ivm mn oma... Die heef artrose en het zal niet lang meer duren of die vergaat van de pijn en die eh... sjah end of story...
GVD!!!![]()
Welshfanatic schreef:Okee...
Nou voor de mensen die nog wouden weten ivm mn oma... Die heef artrose en het zal niet lang meer duren of die vergaat van de pijn en die eh... sjah end of story...
GVD!!!![]()
Yootha schreef:Yorrie schreef:
Goed zo! Wat leer/studeer je dan (of tracht je te doen)?
Heb eerst de Pabo gedaan. Ben daarmee gestopt. Nu doe ik de opleiding voor directiesecretaresse/managament-assistent.
Ik kom altijd met de griep terug.
yorick schreef:PeeWij schreef:Hallo! Ja Yorick je krijgt een smsje van haar voor je verjaardag en je hebt totaal niet gereageerd!
Denk dat ze zelf wel beter weet
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:Okee...
GVD!!!![]()
Van artrose hoef je toch niet meteen dood te gaan??
Welshfanatic schreef:Ze krijgt zware pijnstillers jah, maar is dat een leven voor iemand die altijd zelf heeft gelopen? Ze kan nu niks![]()
Ik weet niet hoelang ze nog heeft... want ze zal er echt niet meer op vooruit gaan. Alleen is ze ook al zo veranderd door die dementie...
Yorrie schreef:
Kom je altijd met griep terug uit Brabant? Ligt vast aan de lucht en de mensen daar... Is zulk raar volk.
PeeWij schreef:yorick schreef:
Denk dat ze zelf wel beter weet
Zal haar zo wel even bellen, zondagmiddag om half 5 had ze nog niets terug ontvangen. Geen wonder dat ze nu met die Belg gaat!
Welshfanatic schreef:Yup... vorige week opeens kon ze dr bed niet meer uit komen van de pijn. En foto's gemaakt en dit is de K*T uitslag.
Yootha schreef:Yorrie schreef:Kom je altijd met griep terug uit Brabant? Ligt vast aan de lucht en de mensen daar... Is zulk raar volk.
Pabo was niet mijn ding nee.
De lucht is daar lang niet zo schoon en fris als in het noorden
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:Yup... vorige week opeens kon ze dr bed niet meer uit komen van de pijn. En foto's gemaakt en dit is de K*T uitslag.
jee das wel idd even een tegenslag
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:[jee das wel idd even een tegenslag
Kon er wel weer bij hè... Kan zogenaamd veel hebben
Er gaat niets boven Groningen! Idd loshakken en de waddenzee op duwen. Opgeruimd staat netjes
en kan het verder naar boven!
en dan slapie doen ... Yorrie schreef:PeeWij schreef:
Zal haar zo wel even bellen, zondagmiddag om half 5 had ze nog niets terug ontvangen. Geen wonder dat ze nu met die Belg gaat!
Wie gaat er met welke Belg?!? Ik mis 'm ff... Of was dat de bedoeling?
Yootha schreef:We geven Wormgoor een ban.
O oliebol dat kan ik niet op bokt.
Dan geven we hem een ban op fokt.nl