ZO en hier mijn geweldige verslag
ECHT LEZEN. DIT WAS ECHT GEWELDIG
Catherina en haar 3 vriendinnen durfde niet naar gym (we zitten niet in dezelfde klas, maar we gymen samen), omdat ik er was. Ze zijn naar de direucteur gegaan, en die zij dat er niet veel te doen kon zijn, dus hij belde de politie
ik wist nog van niets, en mijn mentor kwam zo naar me toe: 'Fieke, ga astjeblieft naar huis. Want als je haar 1x slaat word je opgepakt door de politie. En als het hier op school gebeurt mag je 3 weken na komen in de vakantie'. Maar ik kon ze niet meer tegen houden
En ik ging zo naar Catherina: 'hee moet je eens horen, jij hebt de politie erbij gehaald he
dus het is je eigen schuld als je word opgepakt!. Toen begon ze te schreeuwen
'ja jij begon met dewi' toen zei ik 'ja doe maar zo. ik heb tegen haar gezegd dat ze niets moest doen, maar ze wilt het zelf!' En ja hoor, ik was uit, ging naar buiten. Stond dewi daar met 50 man. G-e-w-e-l-d-i-g. Steeds meer mensen kwamen, zó grappig. Ze zouden Catherina niet slaan, alleen als ze wild ging doen. Catherina en d'r vriendinnenn durfde niet naar buiten
uiteindelijk stonden ze bij de ingang, maar de leraren kwamen al ons wegjagen. NIemand ging weg 
Toen kwam m'n mentor
hij zei: ik bel je ouders. als je nu niet weggaat!'
(en ik heb geen zin om wéér niet te mogen computeren, dus ging ik achter een auto zitten
en toen hij weg was ging ik keihard lachen met dewi
Toen ging iedereen een beetje weg.. en is ze naar huis gegaan.
Nu heeft ze niet meer zo'n grote bek, anders stuur ik ze gewoon weer op d'r af.
*de bussen konden er trouwens neit langs, de héle straat stond vol mensen die catherina wilde zien ! 
Het waren zóveel mensen. en cath en haar vriendinnen waren zó bang. ze begon haast weer te huilen!