Vee arts is geweest en er zit een.veulen in. Het is vrij klein en ligt heel diep. Kan zijn dat ze dus nog evrn loopt. Er zit ook een ei op de rechter eierstok. Veulen ligt links onderin. Afwachten maar.
Vandaag merrie (nou ja merries) naar de hengst gebracht, bedoeling was een, maar andere stond vanmorgen nog hengstig, zei voor de gein tegen vriendin wil jij der een veulen uit en hoppa pony stond op trailer. Dus volgend jaar 2 veulentjes, waarvan dus eentje eigenlijk 'verkocht' is. Mijn 3 jarige is gedekt door Gramblin echo en mijn andere merrie wordt door Brynseion cadivor gedekt. heel mooie nafok van beide gezien. Echo nog even zien lopen en wat heeft het dier beweging
Shazee
Geplaatst: 24-05-14 19:54
2de veulen is 14.05.2014 geboren. Het is ook een merrieveulen.
Khlassic LaFee (Barelhofs Hamilton x Gemstone Fanta - Maesgwyn High Jinks)
Chantalll
Geplaatst: 24-05-14 20:11
Nice Shazee !!
Hier had vanmiddag even een oliebol moment ...
Ik denk potjandorie ... Schimp hartstikke hengstig .... getver en dus vrucht verworpen. Dierenarts gebeld en heeft net opnieuw gescant ...
Rechterhoorn prachtig mooi vast vruchtje met een mooi kloppend hartje. Linkerhoorn een rijp ei waar madam dus hengstig op is ... pffff moet niet gekker worden.
Onze jaarling nog eens. Komt naar mijn mening toch een erg mooi hoofdje op, en ze begint nu echt aanhankelijk te worden en wilt de hele tijd spelen.
@Chantalll: dus dat kan gewoon? Merrie hengstig en toch drachtig? Heb dat nog nooit meegemaakt.
Bij ons laat de mini zich dekken door de hengst maar toont geen hengstigheid. Wordt al 3 maanden elke keer gedekt op regelmatige periode, dus ofwel is ze gewoon niet vruchtbaar ofwel is ze drachtig maar laat ze zich nog steeds dekken. Kunnen der niet scannen want ze is veel te smal...