Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yorick schreef:joostvangestel schreef:Yorick: Bokt is een onafhankelijk forum en staat los van het functioneren van welk stamboek dan ook. Iedereen heeft van mij recht op een eigen mening, maar dit gaat mijns inziens niet meer over fokkerij, maar over personen en de vraag of deze wel of niet de regels gevolgd hebben. Dat deels gebaseerd op feiten en deels gebaseerd op aannames. Als je een officiele reaktie wilt hebben, dan hoef je die van mij niet te verwachten, althans zeker niet hier.
Ik vraag helemaal niet naar een "officiele" mening. Van wie zou ik die hier moeten verwachten. Wij geven onze mening over de gang van zaken. Er is hier nog niemand die heeft gezegd dat er regels NIET gevolgd zouden zijn, maar nu je het zo zegt begin ik daar aan te twijfelen. Het FEIT is gewoon dat er tijdens aanstaande HK iets staat te gebeuren wat nog nooit eerder is gebeurt. Er wordt een basisboek hengst goed gekeurd zonder dat hij daadwerkelijk gekeurd word. En of dat in iemand zijn eigen belang is......wie heeft dat gezegd??? Tevens wordt hij dan preferent verklaard, vroeger moest hier toch een aantal jaar tussen zitten??. O f het dan over personen gaat, neeeee het gaat over Het stamboek en De foktechnische commissie. Die bestaan toch beide uit meerdere personen.??
Volgens mij is dit hele akkefietje per ongeluk naar buiten gekomen en had het stamboek dit liever geheim willen houden. Terecht, maar het is helaas naar buiten gekomen en nu kunnen we er over van mening wisselen. Als er dan mensen zijn die zich op hun teentjes getrapt voelen is dat jammer.
Zoals Peter wijselijk zegt:
I rest my case
en nog een leuke nederlandse uitdrukking:
wie de schoen past.......
Melanie5 schreef:Wat een ellende zeg Inowa. Zou die longontsteking te maken hebben met de slokdarm verstopping van laatst? Vaak krijgen ze dan wat vocht/voedsel in hun luchtpijp.
Heel veel sterkte.