ik had vandaag Frans en wiskunde pw..
en morge biologie en geschiedenis en dan VAKANTIEEEEEEEEEE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Barbara_ schreef:ik hoef nog maar 1 dag:).
)
Fieke_ schreef:@ likepink:
De welshpraat 4 komt pas bij 500 pagina's he
en ik mag de opening maken
_Barbara_ schreef:HOOOII![]()
ik had vandaag Frans en wiskunde pw..![]()
en morge biologie en geschiedenis en dan VAKANTIEEEEEEEEEE![]()

. Dus zijn flipt helemaal, dus ik: rustig hoor. ga niet wild worden ofzo. Toen ging ze die dagen erna met die 4 vriendinnetjes (Catherina, Kim, ..?..) me zó arrogant aankijken. Die Catherina helemaal. Toen ik langs haar liep om naar me lokaal te gaan, trok ik KEIHARD aan haar haar
Riep ze: aau kk h*oer !!
Een vriend van haar, Mustafa, zat vorig jaar bij mij in de klas. Ze had tegen hem gezegd, en mustafa zei tegen mij dat ik dood ging, dat ik klappen ging krijgen enzo. Hij is ook heel erg bevriend met mijn vriendin: Dewi. Dus k zeg zo: lijkt me best wel dom als je mij gaat slaan. Hij: 'waarom?' ik: 'nou dewi is mijn vriendin he
dus ik denk niet dat ze dat leuk zal vinden'. Mustafa ging zo vragen aan dewi of wij echt bevriend waren . En dewi vroeg aan mij wat er aan de hand was. Ik vertellen. zij helemaal wild worden. Tegen Catherina zeggen dat ze beter niet iedereen erbij moet halen (ze ging vriendjes erbij halen, oudere marokkaanen). catherina scheet haast in d'r broek van angst voor dewi
maar ze ging gewooon door. En toen kwam ze in de pauze naar me toe. Helemaal krijsend: 'zullen we het goed maken met z'n 4en? ik heb hier geen zin in'. ik zo: 'haha geinig. zeker jij iedereen erbij halen, staan ze me vanmiddag op te wachten (altans, dat hoorde ik van iedereen), en dan wil jij het goedmaken: DAG CATHERINA!' de congierge had meegeluisderd, en we moesten bij hem komen
Dus wij alles uitleggen, begon die catherina te huilen: 'denk j enou dat ik het leuk vind als je dewi erbij haalt. is het gek dat ik dan mensen je laat opwachten!' 'uh ja? maar JIJ ging mensen erbij halen he
tja dan zeg ik dat tegen dewi.' 
maaaar als ze te wild gaat doen ................... ?
dus ik zo meneer mag ik aub gaan ik moet zo naar de ortho hij zo ja hoor ga maar maar alleen jij! dus mijn vriendin moest blijven zitten
FZ_Lin schreef:Nog 2 weken AMber?![]()
Heb medelijden met je!
Morgen me theorie.. Hoop dat ik hem in 1x haal!!
Moet wel