Yootha schreef:Stage is leuk ja. Het is een leerbedrijf van onze school.
Wel veilig, maar wel ziek Peter. Maar dat is elk jaar zo.
Hoezo zo geschrokken van me dat je er ziek van bent geworden, ik heb je hart toch niet gebroken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yootha schreef:Stage is leuk ja. Het is een leerbedrijf van onze school.
Wel veilig, maar wel ziek Peter. Maar dat is elk jaar zo.
Yorrie schreef:Yootha schreef:Wel veilig, maar wel ziek Peter. Maar dat is elk jaar zo.
Ziek ja? Krijg je als je te dicht bij Peter in de buurt komt!
PeeWij schreef:Yorrie schreef:
Ziek ja? Krijg je als je te dicht bij Peter in de buurt komt!
Ach ja dan heeft ze nog geluk dat wij niet samen waren, dan had ze nu nog op de IC gelegen!
vanda's schreef:Dan had ze blijvende schade opgelopen
Yorrie schreef:sherif schreef:was nog niet wegmaar bij deze
Mijn echte voornaam is: Natascha
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie):Gelderland
Daar woon ik met: mijn vriend
Ik heb wel/geen relatie zie boven
Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam:zit niet op bokt
In het dagelijks leven ben ik: notarieel medewerkster
Indien student: ik studeer:
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 4
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): geen welsh maar Arabisch Volbloeden
Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: we schaffen er 1 aan
Ik fok onder de stalnaam: Nash`ah Arabians
Verder heb ik de volgende huisdieren: 3 katten
Dit ben ik (foto): niet aanwezig (zie web-site voor foto)
Goed bezig zeg ik!![]()
Nou, en nu kom je voor de toelatingscommissie...Maar wees gerust, daar zit ik niet in.
PeeWij schreef:Zelfs je vrouw heeft het in de gaten!
yorick schreef:sherif schreef:was nog niet wegmaar bij deze
Mijn echte voornaam is: Natascha
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie):Gelderland
Daar woon ik met: mijn vriend
Ik heb wel/geen relatie zie boven
Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam:zit niet op bokt
In het dagelijks leven ben ik: notarieel medewerkster
Indien student: ik studeer:
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 4
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): geen welsh maar Arabisch Volbloeden
Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: we schaffen er 1 aan
Ik fok onder de stalnaam: Nash`ah Arabians
Verder heb ik de volgende huisdieren: 3 katten
Dit ben ik (foto): niet aanwezig (zie web-site voor foto)
Welkom Natascha.
yorick schreef:Oja ik was er ook weer ff.
Dacht het eigenlijk van niet!
de reden waarom ik me hier aan heb gemeld is puur om de simpele feit dat ik hoop wat meer te weet te komen over de Welsh pony
! PeeWij schreef:yorick schreef:Oja ik was er ook weer ff.
Zit jij wel in de toelatings commisie!Dacht het eigenlijk van niet!
sherif schreef:thanx Yorickde reden waarom ik me hier aan heb gemeld is puur om de simpele feit dat ik hoop wat meer te weet te komen over de Welsh pony
!

sherif schreef:De reden waarom ik me hier aan heb gemeld is puur om de simpele feit dat ik hoop wat meer te weet te komen over de Welsh pony!
Komt verrekte weinig zinnigs uit kan ik je mededelen...
,maar wilde toch even beleefd zijn door me voor te stellen! Heeft iemand misschien een suggestie in welk topic goede informatie te halen is de Welsh pony? sherif schreef:dat had ik al in de gaten om eerlijk te zeggen,maar wilde toch even beleefd zijn door me voor te stellen! Heeft iemand misschien een suggestie in welk topic goede informatie te halen is de Welsh pony?
sherif schreef:dat had ik al in de gaten om eerlijk te zeggen,maar wilde toch even beleefd zijn door me voor te stellen! Heeft iemand misschien een suggestie in welk topic goede informatie te halen is de Welsh pony?
). En als je het dan nergens over wilt hebben kom je hier weer terug (als de commissie je heeft goedgekeurd tenminste). sherif schreef:dat had ik al in de gaten om eerlijk te zeggen,maar wilde toch even beleefd zijn door me voor te stellen! Heeft iemand misschien een suggestie in welk topic goede informatie te halen is de Welsh pony?
regientje schreef:goede middag allemaal!
sherif schreef:thanx