Klas valt mee mentor is ook wel leuk maar hij is Indisch dus versta hem soms niet echt en hoe die sommige dingen zegt... lig gewoon in een deuk. Nog langs de Burger King geweest .
Werd vanochtend trouwens gebeld dat ik vanaf maandag kan beginnen met folders ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden haha... heb het wel eerder gedaan, in groep 8 vriendin geholpen.
Ik ben afgewezen op die opleiding (eigenlijk ben ik dr wel blij om want je kon alleen bol doen) Ik heb me net ingeschreven bij studiebaan, vriendin van me zei dat je studie geheel word vergoed door het bedrijf waar je werkt (en nog eens betaald krijgt) Dat is opzich wel tof, want zo kan ik leren en sparen voor een paard tergelijk Maar goed dat zal ook wel weer niet doorgaan heb nooit zoveel geluk in me leventje
Balen dat je bent afgewezen Samantha, maarja d'r komen nog wel nieuwe kansen voor evt andere dingen!
Manon ik heb geen zin in de super kassa draaien of vakken vullen en het verdient aardig... ik zou liever bijv. in een winkel willen werken maar dat mag nog niet, alleen C1000/AH enzo
Naar een andere school ? Ook als die andere boeken etc. hebben ? Voel me namelijk echt niet meer thuis op mijn school, zo groot. Die mensen/ leraren ben ik al helemaal zat. Ik heb weining mensen die ik niet mag. Van die populaire kindjes die ook heel goed weten dat ze populair zijn. Zijn er een stuk 0f 10 die ik niet mag. Rara bij wie ik in de klas, álle 10.
Vind dat dan zo dom, moet je dan ook allemaal gesprekken aan met al die mensen ? Kom ik zo zeker bij afdelingsleider, dnek ie vast van huh waarom wil zij weg van school. 't Was juist altijd veel te gezellig.