Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Winniiee schreef:Oké! Zet je zelf er even bij alss je lid wil worden:
(en als je een leuek naam weet zet die er dan maar achter!
- Lola
- Winnie
_R_G_ schreef:jij was toch al lang lid??
of heb ik dat nou?
_R_G_ schreef:jij was toch al lang lid??
of heb ik dat nou?
Yucome schreef:LINDA WORDT NIET AAN DIE MAN VAN GISTER VERKOCHT
Ze staat wel nog te koop maar niet aan die ene zal even zeggen waarom: Ik vroeg vandaag aan wie Linda dan waarschijnlijk verkocht was en toen hij zei wie ( noem even geen namen) schrok ik heel erg. Ik ken dat meisje en de pony die ze nu heeft, bij haar gaat het zo. Ze loopt de wei in, gooit zadel op pony duwt bit in mond van de pony stapt op en slaat de sporen erin en galoppeerd weg. Eerst een paar keer springen. Klaar met springen hek openmaken. Galopperen door de wei. Klaar met galopperen door de wei. Nog een hek openmaken galopperen op de verharde weg. Klaar met galopperen op de verharde weg, terug naar wei hoofdstel af, zadel af en klaar rijden. Ik ben dus blij dat de eigenaar heeft gezegt dat Linda daar te fel voor was. Moet er niet aan denken dat ze verkocht wordt aan zo'n mens! Maargoed, rijden vandaag ging superMorgen ponyclub met haar
Winniiee schreef:Wie wil lid worden van het pony topic die komt in de openings post????
En wie weet er leuke namen voor deel 1 ?
Vanny_ schreef:Gelukkig Emmie wordt ze niet aan dat kind verkocht !
Yucome schreef:Winniiee schreef:Wie wil lid worden van het pony topic die komt in de openings post????
En wie weet er leuke namen voor deel 1 ?
Wat voor topic dan? Gewoon een pony topic? Voor speciale pony's? Of hoe moet ik dit snappen?
Winniiee schreef:Yucome schreef:
Wat voor topic dan? Gewoon een pony topic? Voor speciale pony's? Of hoe moet ik dit snappen?
Gewoon soort van Welshpraat maardan voor mensen die pony's hebben. Hoeft natuurlijk niet je kunt ook voor de gezelliggheid mee kletsen
Winniiee schreef:Iedereen die een leuke foto van haar Pony of Paard heeft en lid wil worden even naar mij PBen!
Dan zal ik even snel in het topic Proppen!
Winniiee schreef:Winniiee schreef:Oké! Zet je zelf er even bij alss je lid wil worden:
- Lola
- Winnie
- Shannon
Yucome schreef:Binnekort geen verzogpony meerMaarja, zolang het nog kan
Ik doe mee
Citaat:Oké! Zet je zelf er even bij alss je lid wil worden:
- Lola
- Winnie
- Shannon
- Emmie
_R_G_ schreef:Yucome schreef:Binnekort geen verzogpony meerMaarja, zolang het nog kan
Ik doe mee
waarom word ze verkocht dan?