Westernfreak schreef:Durf ik geen uitspraak over te doen, in het endurance HK-topic is het ook erg gezellig! Maar ja, endurancemensen zijn al bijna net zo'n kliekje als welshmensen.
Hoe noemen ze dat ook alweer?
Van twee walletjes eten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Westernfreak schreef:Durf ik geen uitspraak over te doen, in het endurance HK-topic is het ook erg gezellig! Maar ja, endurancemensen zijn al bijna net zo'n kliekje als welshmensen.
PeeWij schreef:Dat zegt iedereen over zijn of haar( speciaal voor de dames)favo topic
PeeWij schreef:Westernfreak schreef:Durf ik geen uitspraak over te doen, in het endurance HK-topic is het ook erg gezellig! Maar ja, endurancemensen zijn al bijna net zo'n kliekje als welshmensen.
Hoe noemen ze dat ook alweer?
Van twee walletjes eten
vanda's schreef:PeeWij schreef:Dat zegt iedereen over zijn of haar( speciaal voor de dames)favo topic
Dat geeft toch nie![]()
Wil er nog iemand een kopje thee?
vanda's schreef:PeeWij schreef:Dat zegt iedereen over zijn of haar( speciaal voor de dames)favo topic
Dat geeft toch nie![]()
Wil er nog iemand een kopje thee?
Westernfreak schreef:Ja lekker ! Goed idee
PeeWij schreef:Extra Dark Roasted. Hoe sterker hoe beter. Zeker op vrijdagmiddag als ik op de zaak zit. Laat het maar snel 5 uur worden!
vanda's schreef:OOOOOOOOOOH... SORRY! DuizendmaalIk had écht even niet aan jou gedacht...
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Extra Dark Roasted. Hoe sterker hoe beter. Zeker op vrijdagmiddag als ik op de zaak zit. Laat het maar snel 5 uur worden!
Werk jij eigenlijk wel ?
Of zit je daar alleen maar ?
vanda's schreef:W. Freak: Dat vraag ik me ook af... Maar hij schijnt af en toe nog wel eens iets te verkopen.
ik had 2 mensen gevraagd m'n lijstje te controleren en die hadden het ook niet gezien, echt dom van ons...
vanda's schreef:Nou Peter... Er is iets... Met een gelige kleur... Dat je denk ik voorlopig NIET verkoopt...
Sjoert schreef:Over te koop:
Had ik laatst een discussie over met dames van onze pensionstal.
Ik zei dat, als ik later een knollie heb, dat die meteen weg gaat wanneer er een goed bedrag voor wordt geboden.
Dames begonnen meteen over een band hebben met zo'n dier en dat zij dat niet zouden kunnen etc etc.
Lekker jennen daarna.