Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jaartje zonder lidmaatschap overleef ik ook wel weer, en als ik iets naar de keuring doe klop ik dan wel eens aan. Gelukkig kan het Wpcv wel normaal een adres aanpassen. Cemlys schreef:Ik heb vorig jaar mijn adresverandering doorgegeven, maar stug blijven ze alles naar het oude adres opsturen, niet mijn probleem meer danjaartje zonder lidmaatschap overleef ik ook wel weer, en als ik iets naar de keuring doe klop ik dan wel eens aan. Gelukkig kan het Wpcv wel normaal een adres aanpassen.
volgende dag (zaterdag) heeft de DA deze weg gehaald en nu volgende week weer scannen in de hoop dat het goeie vruchtje is blijven zitten want 30% van de merries stoppen dan ook met hun andere vruchtje dus super spannend. Vandaag is ze als het goed is 25 dagen drachtig
Maar niet te vroeg juichen, ik hoop zo erg dat blijft zitten want ze zou erna verder getraind worden voor de keuring maar als ze niet drachtig is gaat dit erg krap worden met nieuw dekken.. Pff
Maar daar hebben ze alleen maar maat M nog leverbaar...