Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrick76 schreef:zijn er ook mensen die kunnen onderbouwen waarom zij het een mooie hengst vinden?
Melanie5 schreef:patrick76 schreef:zijn er ook mensen die kunnen onderbouwen waarom zij het een mooie hengst vinden?
Hij heeft bot, een mooi hoofd, mooi compact. Beweegt goed (op de foto, moet hem nog in het echt gaan bekijken).
patrick76 schreef:al naar zijn hals en croupe gekeken? Zijn middenstuk is volgens mij ook niet zijn sterkste punt. Bewegingen zijn voor zon type hengst zeker voldoende ja.
Melanie5 schreef:patrick76 schreef:al naar zijn hals en croupe gekeken? Zijn middenstuk is volgens mij ook niet zijn sterkste punt. Bewegingen zijn voor zon type hengst zeker voldoende ja.
Zijn croupe is voor mij zoals ik het wil. Mooie ronde kont. Hals is mooi sterk en niet te lang. De hengst oogt wat in rijke conditie waardoor de hals misschien dikker lijkt. Hij is een echt mountain pony.
Patrick: heb het touwtje helemaal zelf gemaakt. Merrie is amper in handen geweest in 20 jaar tijd.
, Hebben we het hier nog altijd over pony's?Citaat:Hals moet zo lang zijn dat ze op een wedstrijd over de tribunes heen kunnen kijken
zitake schreef:Waarom moeten ouderen (handelbaar of niet) perse nog op show komen, veulens kunnen ook geshowd worden, heb je uiteraard meer aan. vind de croupe nu niet bepaald afhangend.
Die snap ik niet helemaal:, Hebben we het hier nog altijd over pony's?Citaat:Hals moet zo lang zijn dat ze op een wedstrijd over de tribunes heen kunnen kijken