Leuk veulentje! Dilys is 10 mei 1 jaar geworden, Ze komt goed boven de meter 10 uit en wordt met de dag leuker nu ze uit der vacht is. Is wel crappy geschoren geweest door iemand die wou oefenen met jonge dieren maar meisje was er super super braaf onder. Heb der hoofdje snel zelf gedaan en wat is ze slank! Had een meer grof hoofdje verwacht maar heeft een klein knikje en grote neusgaten, perfect gelukt vind ik der.
Dus diertje opzich nog altijd geen miskoop, al denk ik dat een deel van jullie het daar niet eens mee zijn.
@Cemlys: ze is aardig groot inderdaad. Heb verder nog niet veel veulens van Echo gezien, komt over enkele weken nog wel, als we de reis naar Duitsland weer maken.
Ik heb er 2weken geleden een stuk of 5 gezien op de hengstenshow. Mss dat er straks nog wat bijkomen. Merrie gaat ook richting hengstigbeid. Ze schuurt alweer een paar dagen. Gemiddeld wordt ze hengstig laatste week vd maand.
Omdat een los topic blijkbaar niet zoveel reacties op levert zou ik hier graag een link naar mijn topic willen plaatsen met de vraag of welsh kenners mijn pony zouden willen 'keuren' Geen idee of het mag, en anders verwijder ik deze vraag wel uit het topic hoor! Maar bij deze de link [WPC] Met onze Welsh A (merrie) naar de keuring?
Ps; Leuk veulentje hierboven!
Diane_Basje
Geplaatst: 13-05-14 22:08
Het land is nog erg nat, maar gelukkig konden de pony's vandaag weer een paar uur de wei in. Voor het eerst mijn 'kudde' samen in de wei gehad. Echt genieten.
Heerlijk is dat he Diane_basje. Ziet er super uit ! WM_: Ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis. Gewoon naar een keuring gaan en dan hoor je vanzelf de positieveen negatieve kanten van he pony en wat anders moet en wat niet.
Zo ben ik met mijn pony ook begonnen.
elfje72
Geplaatst: 14-05-14 22:04
Wat een prachtige veulentjes zie ik voorbij komen hier! Hier is afgelopen zaterdag ook het eerst veulentje geboren. Het is een NWR hengstveulen van Steerwolde's VIP x Orchard 'd Avrache.
Nou Elfje, zit een lekker front op. Gaaf ding hoor.
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat ze vanuit het NWPCS contact opnemen? Heb nu bijna 4 weken geleden het geboortebericht opgestuurd maar nog niks gehoord Nu duurde het met de stalnaam ook enorm lang (half maart aangevraagd, deze week pas het certificaat)