Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op een vos staat het nog mooier 

benniebang schreef:hoelang had je al niet meer in het zadel gezeten dan yougster?

Maar tis wel leuk hoor, leuke kids enzo. Wel wennen natuurlijk, maja dat heb je op elke stage. Ze weten me wel te vinden, vandaag en gisteren moest ik al het zwembad in met de kids, donderdag en vrijdag weer. Dus moet ik toch maar doen alsof ik een waterrat wordt 
Dyonne schreef:Zonder hoofdstel, pff moet ik hier niet aan denken. Maar in de bossen etc waar ruimte is lijkt me wel gaaf.
PeeWij schreef:Je houding ziet er al veel beter uit, maar ik heb het over de uitdrukkingen op je gezicht! Spanning! Wat ook vrij logisch is!
Ik ben altijd heel geconcetreerd aan het rijden en kijk ook altijd chagerijnig
PeeWij schreef:Oke dus jij bent gewoon de gezelligheid zelf als je op het paard zit!

Die komt niet meer in mijn buurt
oeps wat zeg ik nu!
youngster schreef:Nee Sjoert is een volhouder![]()
Heb jij even geluk, anders was hij al huilend weggelopen!
PeeWij schreef:youngster schreef:Nee Sjoert is een volhouder![]()
Gewoon eigenwijs dus. Dikke plaat voor zijn kop.Heb jij even geluk, anders was hij al huilend weggelopen!

youngster schreef:PeeWij schreef:Gewoon eigenwijs dus. Dikke plaat voor zijn kop.Heb jij even geluk, anders was hij al huilend weggelopen!
Waarschijnlijk
Ohhhh dus daaaar ging het fout met al die andere :)*![]()
vanda's schreef:Back-upje aan het maken van m'n 'mijn documenten', toch weer een prettig gevoel