Sjoert schreef:Vrouwen...
*zucht
Ja joh, als je nog ff zo doorgaat MAG je niet eens meer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Vrouwen...
*zucht
vanda's schreef:Sjoert schreef:Vrouwen...
*zucht
vanda's schreef:Sjoert schreef:Vrouwen...
*zucht
PeeWij schreef:Dan ga ik in het midden liggen. Krijg het in eens heel koud brrrrrrr.
vanda's schreef:Waarom is Youngster eigenlijk nie op msn?
vanda's schreef:Mannen... PROBEER het dan in elk geval nog geloofwaardig te brengen..............
youngster schreef:Spray je maar in met Axe.. komt alles goed
PeeWij schreef:
Heb ik een hele tijd last van gehad. Weet pas hoe het kwam toen ik de reclame zag. Heb snel een ander merk gekocht. Anders moet je zoveel bloemen kopen voor thuis!![]()
PeeWij schreef:
Heb ik een hele tijd last van gehad. Weet pas hoe het kwam toen ik de reclame zag. Heb snel een ander merk gekocht. Anders moet je zoveel bloemen kopen voor thuis!![]()
vanda's schreef:De vaste groep hier zijn: Younster, Sjoert, PeeWij, Vanda's, Westernfreak, Welshfanatic, Shanna, Ibalia, Devi en Darwin.
PeeWij schreef:vanda's schreef:De vaste groep hier zijn: Younster, Sjoert, PeeWij, Vanda's, Westernfreak, Welshfanatic, Shanna, Ibalia, Devi en Darwin.
Zie je wel weer een vrouw die de baas wilt spelen!![]()
youngster schreef:PeeWij schreef:
Zie je wel weer een vrouw die de baas wilt spelen!![]()
Mannen kunnen het overduidelijk niet
PeeWij schreef:
Mannen stellen zich gewoon graag afhankelijk op, maar ik sla thuis met mijn vuist op tafel als ik dat wil
en als grietje9 niet thuis is
youngster schreef:PeeWij schreef:
en als grietje9 niet thuis is
Oeehhhhhh![]()
* rolt over de grond*![]()
Citaat:De vaste groep hier zijn: Younster, Sjoert, PeeWij, Vanda's, Westernfreak, Welshfanatic, Royaltjuh, Shanna, Ibalia, Devi en Darwin.