Best moeilijk trouwens een leuke men pony vinden zeg! Kreeg een palomino aangeboden, maar die had maan exceem ofzo En verder allemaal beetje vage diertjes haha
Thnx! En gelijk even de vraagprijs aub haha Zocht rond de 750euro.. dat voor een onbeleerde pony dan.. Maar dit is al een C en al beleerd, dus die is sowieso duurder natuurlijk.. Die prijs is meer omdat er vaak 2jarige welshjes onder of rond die prijs zitten en ook hackneys.. dus vandaar
Hij heeft sinds hij een half jaar was in een uitloopbakje gestaan bij een merrie. Verder is er met hem gewandeld en grondwerk gedaan. Zadelmak maken ging goed, aangezien ze geen bak hebben reden ze alleen buiten. Net ff gemaild voor foto's en vraag of die in een groep kan, vp was ik vergeten maar vraag dat later ook wel.
Ja idd! IIg bedankt! Ben wel erg kieskeurig hoor haha Maar ja, je wilt natuurlijk wel een maatje hebben en niet eentje voor 3maanden om hem dan weer te verkopen..
Zo`n jongen uit mijn klas die had bij geschiedenis de antwoordenblaadjes van het pw vrijdag uit die vrouw haar tas gejat En die heb ik net ff gekregen... Hadden we vorige x ook al gedaan dus ik hoop niet dat ze het door heeft en opeens een heel ander pw gaat maken Maarja als ze dat niet doet heb ik weer een voldoende