koenlover schreef:Ze word nu zowiezo bereden, maarja echt ingereden is ze natuurlijk niet van de een op de andere dag. Van mij hoeft ze niet een hoop op te leveren (750 is denk ik niet veel na jou schatting) maar eigenlijk wil er gewoon zo snel mogelijk van af nu ik eenmaal de keus heb gemaakt om haar weg te doen. Elke dag dat ik meer met haar aan het werk ben krijg ik toch spijt van mijn beslissing terwijl het echt het beste is want ik heb helemaal geen tijd voor haar.
Ik had inderdaad hoger ingeschat. Maar het is maar net wat iemand er voor geeft. Als je er niet meer voor krijgt, is dat jammer. Ik kan wel een schatting geven, waarvan ik vind wat ze waard is, maar niet iedereen heeft dat er voor over (zo zie je maar weer). Maar ik denk wel dat je haar voor die prijs kunt verkopen. Het is wel een leuk ding! 
Spirit: Wauw, ik heb je wel eens vaker op Bokt gezien, wat een geweldig beest! Nog mooi jong, al veel gepresteerd, mooi hoog in de maat. Aester El Nino geeft wel mooie nakomelingen zeg, haha (wij hebben er zelf ook één). Ik denk ongeveer tussen de
15 000 en 18 000 euro. Misschien nog meer.