Charly schreef:Zo nep is t niet toch ?
Foundation is altijd nep, die ogen niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charly schreef:Zo nep is t niet toch ?
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Hier wordenwe niks wijzer!Tot morgen op Bokt, of in het echt Charlotte
Jah rot maar weer op
ik ook van jou
PeeWij schreef:Charly schreef:Zo nep is t niet toch ?
Foundation is altijd nep, die ogen niet

Toch ook mooi? (1 van de 7 schoonheden toch? (ist wel me enigste
))
, vre-se-lijk! Charly schreef:Royaltjuh schreef:Whahah, zie Yorick al met z'n foundation ff in de wc checke of et nog bijgewerkt moet
Maar meestal ga ik ook te laat slapen, ben me nu aant aanwennen op tijd te gaan slapen, maar lukt nog niet zo. Volgende week zal ik wel moeten, en willen. Dan van 8.30 tot 17u op stage dagelijks, dus moehoehhh
dat worden mijn nieuwe werktijden
Royaltjuh schreef:Mja, mijne dus ook de komende 10 weken. En dan 's avonds nog een paard rijden, kinds lesgeven en voorbereiden voor de volgende dag. Ohja, ook nog ergens tussendoor wat eten, wat zal ik dán lekker slapen!
Ik leef met je mee dus, et 'echte' leven begint...

)
Was afgelopen 5 jaar de eeuwige student aant uithangen, dagen vrij, relaxte dagen dat ik om 12u weer thuis was.... half jaartje niets gedaan.... Dan is dit wel ff slikken hoor! 
Royaltjuh schreef:Jah, maar ik nieWas afgelopen 5 jaar de eeuwige student aant uithangen, dagen vrij, relaxte dagen dat ik om 12u weer thuis was.... half jaartje niets gedaan.... Dan is dit wel ff slikken hoor!
hahaha Alleen sta ik op vrijdag wel altijd van 09.00-21.00...
Alleen dinsdags van half 9 (officieel maar ben er pas 10 uur) tot kwart over 4... dan nog een dag tot uur of 2, nog 1 tot half 4 en dan 1 tot 1 uur of soms tot 12 uur. Best relax. En owjah, maandags vrij

Royaltjuh schreef:Whaha zo slecht is dat dus nie
En dan heb ik ook nog bijna 1,5 uur reistijd, nóg k*tter... bah

Thanks voor alle stemmen 
En daarbij heb ik best wel wat rode vlekken op mijn gezicht die ik hiermee egaliseer. Kan best nep wezen, maar dat kan me lekker helemaal niks schelen 
Wel lijntje om mn ogen, ff snelsnel maar wel dagelijks.
) Dus is wel vervelend. Ach ben zo puur natuur ast maar kan