[HK]Welshpraat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK]Welshpraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:02

Joh... inclusief mijn broertje die eens meeging! Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:03

Nou ik laat mn hoofd nooit meer zien bij het uitzendbureau, ik kwam thuis en wie bellen er? Het uitzendbureau offik morgen kan werken... heb maar ja gezegd, maar zal vandeweek ff zonder mijn moeder heen en dan laat ik me uitschrijven, heb echt geen zin meer...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:03

Dat is helemaal super. Haha!

Devi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:10

Super dat Shanna niets geraakt heeft of dat welshfanatic nooit meer naar het uitzendbureau gaat? Ik ben ook zo moe, maar heb nog veel te veel te doen om even eerder naar huis te gaan+dat ik vanavond toch wel weer op m'n pony moet gaan zitten wil ik nog enigzins een beetje concurrentie vormen voor Mloui en Tomos met het Bestgaande. Maar Shanna, welke cob vond je nou zo mooi in Heteren? De kampioens merrie of de reserve?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:13

Heb ik niet opgelet, maar ik heb momenteel de kampioensmerrie onder het zadel.. als ik het goed begrepen heb Clown

Vierjarige vosmerrie... 1.50... is door naar Kootwijk. Haar hengstveulen 1e premie en door naar Kootwijk...

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:15

fijn dat niemand gewond is Knipoog en welshfanatic het uitzendburo is echt te erg voor woorden! rare mensen werken daar soms! sterkte met werken Haha!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:16

een kampioen OHZ is altijd leuk toch? Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:16

kopenhagen schreef:
fijn dat niemand gewond is Knipoog en welshfanatic het uitzendburo is echt te erg voor woorden! rare mensen werken daar soms! sterkte met werken Haha!

En of het rare mensen zijn, verbaasd me dat ze me nog bellen, laatste weken alleen maar werk geweigerd, heb cker lieve uitstraling Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:17

Ja... daarom Haha!
Ze is al betuigd, en netjes gelongeerd met touwtjes... naaah werkelijk, ik heb nog nooit een jong dier gehad dat zo fijn in de mond is!
Vanavond voor de 2e keer erop, kijken of ze dan nog net zo braaf is als de eerste keer.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:18

viewtopic.php?f=53&t=633652 Meastir Oddyssey laatst gefotografeerd Vork Vind het echt een machtig mooi beest, echt een lekker ding Tong uitsteken Haha! FF kijken en reageren dus Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:20

Gave foto's Jody!
Geweldig beest zeg!

Devi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:22

Volgens mij was de vos reservekampioen, ik vond dat een hele mooie merrie. De kampioen vind ik wat te zwaar en ook niet zo apart. De vos zou nog wel eens een mooie sportmerrie kunnen worden. Heb je Devi nog gezien, zwarte merrie bij het bestgaande 19 jaar en ouder, met zowat wit hoofd, ze wordt schimmel maar ze twijfelt nog. Uitzendbureau's zijn inderdaad een ramp, ze pushen je ook altijd naar werk wat je eigenlijk niet wil doen en dan ga je voor niets op gesprek. Ik ben blij dat ik gewoon al zes jaar een vast contract heb bij een baas waar ik ook tussendoor erg leuke dingen kan en mag doen.

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:24

gaaf beest joh, echt een leukerd Vingers aflikken

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:25

Thnx Shanna!

Jah ik het een zware hekel aan uitzendbureaus, als je niet kan moet je ze ook altijd vertellen waarom je niet kan... Bah, ze hoeven mn hele leven toch niet te weten, als ik niet kan/wil dan kan/wil ik niet...

Ik ga over 4 weken weer naar school, dus das ook wat fijner dan werken! Wat zeg ik? Ik sta te springen om weer heen te gaan!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:28

Devi schreef:
Volgens mij was de vos reservekampioen, ik vond dat een hele mooie merrie. De kampioen vind ik wat te zwaar en ook niet zo apart. De vos zou nog wel eens een mooie sportmerrie kunnen worden. Heb je Devi nog gezien, zwarte merrie bij het bestgaande 19 jaar en ouder, met zowat wit hoofd, ze wordt schimmel maar ze twijfelt nog. Uitzendbureau's zijn inderdaad een ramp, ze pushen je ook altijd naar werk wat je eigenlijk niet wil doen en dan ga je voor niets op gesprek. Ik ben blij dat ik gewoon al zes jaar een vast contract heb bij een baas waar ik ook tussendoor erg leuke dingen kan en mag doen.

Ja die heb ik gezien!
Samen met die bruine hengst in de ring toch... ?

Devi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:31

Juist, die cob die net geen cob lijkt. Ze is nu een jaar onder het zadel, waarvan een aantal maanden ziek

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:32

Zag er goed uit dan!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:40

Citaat:
Juist, die cob die net geen cob lijkt

zo een heb ik er nou ook Haha!

Devi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:49

Stoer he, van die sportcobs. Die waar Shanna op rijdt heeft dat ook wel. Mooie hals, mooie lange benen, mooie merrie. Ik hoop nu dat ik een tijdje bespaard blijf van ziektes, want het duurt altijd zo lang voordat ze weer een beetje in vorm zijn. Maar Kopenhagen, wanneer kom je nou eens gezellig bij ons meedoen met het Bestgaande? We rijden nu als het goed is maar met z'n tweeen met de cobs 19 jaar en ouder.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:50

Ja klopt, merrie heeft idd mooie lange hals en een gruwelijk fijne mond, hahaha Haha!
Ik zal mn moeder vragen of ze vanavond even foto'tje met mn telefoon wil maken Knipoog

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:57

ik doe volgend jaar mee denk ik, ik wilde eerst proberem hoe hij het ging doen op een kleinere keuring, en ik ben geen lid van het stamboek (meer). jammer dat ik me niet kan inschijven voor kootwijk, dan was er nog wat bakvulling geweest Clown

misschien moeten ze maar een aparte rubriek maken de SPORTCOBS OHZ!! Haha!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:00

Devi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:33

IID, maar ja, die super fokmerrie's worden meestal toch niet ohz voorgebracht. Enneh, gewoon weer lid worden hoor, van het stamboek. Gaan we ervoor zorgen dat de cobs wat bekender worden in Nederland. Want het is altijd maar een zielig klein groepje wat op de keuringen komt, terwijl er bij de a's en b's enorme groepen zijn.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:43

Ja dat is waar Devi!
Nou succes zou ik zeggen Haha!

Ik heb nog wat trainingsplaatjes op HAW gezet van Hillie Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:45

Nou oke... ik heb vandaag ook een besluit genomen... Zat in de auto te denken... jaja Tong uitsteken Als ik mn laptop en camera heb afbetaald bij mn ouders, gaat Jody op zoek naar een A of B merrie veulen of jaarling Vork