Geler John, Welsh Cob sectie D (°02/05/2002), stokmaat 1m50 Hij is sinds 14 februari 2009 in mijn bezit...Ik heb er nog niet veel mee kunnen doen wegens een onverwachte aanslepende ziekte maar wat we ermee hebben kunnen doen is toch al super... Ik ben hem helemaal aan het opleren vanaf 0...want de basis en dergelijke zit er niet echt in.... Grondwerk neemt ie supergoed aan...Alleen als we werken waar er gras is, dan roepen die sprietjes toch altijd verleidelijk naar hem...zo van: eet mij op.... Hij is ook al vele rustiger en kalmer en braver...hij zou het liefst een schoothondje zijn heb ik soms de indruk...alleen is mijne schoot daar niet groot genoeg voor.... Ik ben trouwens volwassen persoon van 31jaar...John is echt niet geschikt voor kindjes voorlopig...
Dit is mijn Lekkerding Noah Sectie C. het is een vos ruintje.( Sorry voor slechte kwaliteit, maar foto is gemaakt me mobiel. zorg nog voor betere foto's ) Hier is ie nog in z'n winterhaartjes .
Ik heb sinds een paar maanden een Welsh Cob merrie, Rhiannon Rhoda. Ze is in mei 5 jaar geworden en we zijn rustig met d'r aan de slag.
minka
Geplaatst: 17-07-09 10:10
xSurvival schreef:
Ik heb ook een welsh pony! Een 2-jarige en hij heet Joy. Het is een partbred en hij is nu nog hengst, we hebben hem zelf gefokt! Hij staat nu in een opfok
Wow wat een onwijs stoer dier zeg, hoe hoog is ze?
Buisman
Geplaatst: 18-07-09 16:59
Hier nog even mijn grote lieve Welsh Cob Oberon's Mister Floyd. Net zoals bovenstaande Geler John is Floyd ook een grote fan van eten en zou inderdaad ook graag het formaat van een schoothondje hebben. Vader en moeder zijn Ruska Mister Pearly King en Emminckhovens Layla. http://www.mijnalbum.nl/Album=8XVX4AZD
Evenaar
Geplaatst: 20-07-09 00:14
Wilde net zeggen dat ik het leuk vond om een iets ouderwetser type Cob te zien in Floyd, en zag direct erna wie zijn ouders zijn. Niet direct familie van mijn pony, maar de vaders zijn van dezelfde fokker
River Farewell (roepnaam Fenna) merrie geb. 10-05-'00 vader: Ruska Mr. Eiddwen moeder: Constellation
Mijn welsh K. 1.52 16 jaar cocky dundas is de papa.
Rajaniii
Geplaatst: 26-09-09 15:38
naam : Onno leeftijd: 6 jaar kleur : DonkerBruin geslacht: Ruin ras: Welsh Pony, ingeschreven bij het WPCS stokmaat: 1.44/1.45 ongeveer Vader: Orchard Limp-Lopper Mijn topper, ik heb hem nu 2 jaar. ik heb hem gekregen toen hij nog maar 3 weken onder et zadel was, hij kon nog niet galopperen. nu start ik hem L2 en is hij 3de op onze eerste Friese kampioenschappen geworden! mijn Topbok Dressuur:
Springen:
Mijn Alles!
GoLizz
Geplaatst: 30-09-09 12:54
Dit is mijn Welsh B ruin van 8 jaar. Hij is lang hengst geweest zie je ook wel aan z'n uiterlijk. Hij heet Rakt's Poky, Vader is Rowol's Poky en moeder is Slavante's Platelly