NWPCS Regionale keuringen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Re: NWPCS Regionale keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:40

hahahaha,wynn word dus weer lekker verwend.

maar 10 cm verschil van waar tot waar?
schoft tot kont of kont ook meegeteld?
dat is wel heel veel verschil ja

ik ga straks presca alvast in de voorwas zetten want die heeft een aantal vieze vlekken waarvan ik niet zeker weet ofdat die met 1 x wassen eruit gaan...

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:42

van schoft tot kont! Is gewoon écht veel korter of Wynn is zo lang ,hahahaha.
Wynn gaat vanavond in een warm bad! (vanmorgen en gisteravond een koude douche gehad......

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:46

poeh ben benieuwd hoor...zowiezo heeft wynn best veel lengte maar als orlando echt zo kort is als op de foto,s dan ben ik benieuwd naar hem in het echt.
en vooral als ze naast elkaar staan.

kun je eens 2 ongeveer dezelfde standfoto,s van opzij neerzetten van beide hengsten?

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:49

Afbeelding
Afbeelding

Mja deze zijn gewoon het meest recent!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:51

ben benieuwd wat de anderen hier ervan kunnen maken....wat denken jullie wat de plaatsing word?
de enige 2 jaarling hengsten die dit jaar in sevenum komen

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:02

inowa schreef:

|( |( |( |( |( Heel erg jammer!
We gaan in iedergeval met een eerste en 2e plek naar asten en deurne ;)

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:04

inowa schreef:
ben benieuwd wat de anderen hier ervan kunnen maken....wat denken jullie wat de plaatsing word?

schimmel 1a bruine 2a

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:29

regtur schreef:
inowa schreef:

schimmel 1a bruine 2a

:j :j :j

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:42

Wij zijn de enige met een 2 jarige cob hengst.
Inmiddels is hij ook al in de voorwas geweest, morgen zijn 4 witte benen nog een keer extra wassen.
Het wordt gelukkig wel goed weer, niet te warm.

corrine85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:13

regtur schreef:
inowa schreef:

schimmel 1a bruine 2a
:j dat denk ik ook wel!

cuneracobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:54

zit net het deelnemersveld door te kijken van de sectie D, maar het is niet mis wat er komen gaat!
op papier loopt er kwaliteit genoeg!! ben erg benieuwd!

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:07

cuneracobs schreef:
zit net het deelnemersveld door te kijken van de sectie D, maar het is niet mis wat er komen gaat!
op papier loopt er kwaliteit genoeg!! ben erg benieuwd!

eerst zien dan geloven..

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:14

Heeft er iemand een idee hoe laat ze met de cobs beginnen ?
Ik heb geen idee hoelang ze doen over 33 sectie B's.
Het begint toch om 9.00 uur ?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:05

Ik blijf dat lastig inschatten. Volgens is het ook per keuring verschillend hoeveel vaart ze hebben.
Ben erg benieuwd wat er zaterdag is.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:21

corrine85 schreef:
schimmel 1a bruine 2a
:j dat denk ik ook wel!

Ik kan er niets over zeggen, Orlando is een super mooie pony en Wyn vind ik ook super mooi. Daarbij bepaald de jury uiteindelijk de uitslag en niet bokt. ;) . Ze hebben allebei hun voor- en nadelen. Daarbij denk ik dat als de eigenaar van de andere hengst ook hier op bokt had gezeten dat er minder voorkeursstemmen zouden zijn :P
Over 24 uur zullen we het weten. :D

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:31

Orlando mooi? Vind tussen de twee toch wel heel veel verschil zitten en dan heeft niet te maken met het feit of de ene eigenaar welof niet op bokt zit. Maar foto's kunnen vertekend beeld geven. Zien het morgen. Ben persoonlijk erg benieuwd naar het Tango veulen in de sectie D. Is dat veulen via KI verwekt of merrie op vakantie geweest?
De sectie C aantallen weer erg laag.Strijd speelt zich weer tussen dezelfde stallen af. Nu wel bekend wie het nationaal veulenkampioenschap in Kootwijk binnenhaalt :D .
Hoe laat welke sectie aan de beurt is, is moeilijk te zeggen. Gewoon om negen uur aanwezig zijn, kun je ook eens naar anderen kijken.

liefmeizke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:05

patrick76 schreef:
Orlando mooi? Vind tussen de twee toch wel heel veel verschil zitten en dan heeft niet te maken met het feit of de ene eigenaar welof niet op bokt zit. Maar foto's kunnen vertekend beeld geven. Zien het morgen. Ben persoonlijk erg benieuwd naar het Tango veulen in de sectie D. Is dat veulen via KI verwekt of merrie op vakantie geweest?
De sectie C aantallen weer erg laag.Strijd speelt zich weer tussen dezelfde stallen af. Nu wel bekend wie het nationaal veulenkampioenschap in Kootwijk binnenhaalt :D .
Hoe laat welke sectie aan de beurt is, is moeilijk te zeggen. Gewoon om negen uur aanwezig zijn, kun je ook eens naar anderen kijken.

de eigenaar van de andere hengst zit wel op bokt....
vind het alleen een beetje stom dat er nu al zoveel over word gekletst word, zonder dat de eigenaar van het andere hengstje er niets van afweet....
beetje raar.....

corrine85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:15

amies100 schreef:
Ik kan er niets over zeggen, Orlando is een super mooie pony en Wyn vind ik ook super mooi. Daarbij bepaald de jury uiteindelijk de uitslag en niet bokt. ;) . Ze hebben allebei hun voor- en nadelen. Daarbij denk ik dat als de eigenaar van de andere hengst ook hier op bokt had gezeten dat er minder voorkeursstemmen zouden zijn :P
Over 24 uur zullen we het weten. :D

Ik heb ook niet gezegd dat Orlando niet mooi is.
Ik vind hem zeker wel mooi! *D
Er zijn inderdaad zeker verschillen tussen die twee.
En ik vind Wynnetou correcter gebouwd, dus daarom denk ik dat.
Maar morgen weten we de uitslag.

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:10

liefmeizke schreef:
patrick76 schreef:

.

de eigenaar van de andere hengst zit wel op bokt....
vind het alleen een beetje stom dat er nu al zoveel over word gekletst word, zonder dat de eigenaar van het andere hengstje er niets van afweet....
beetje raar.....

Moet de eigenaar van een pony op Bokt zitten dan om je mening erover te geven? Jammer. Ik wou net zeggen dat ik Tango zo'n gaaf dier vind. Maar dat heb ik dus bij deze niet gezegd.

cuneracobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:19

al die speculaties leuk haha, ik geloof dat die merrie een jaar in wales gestaan heeft voor ze drachtig was van tango, heb ik gehood hoor, ben er ook wel benieuwd naar! wel erg veel spijt dat ik ons veulen niet opgegeven heb....

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:24

cuneracobs schreef:
al die speculaties leuk haha, ik geloof dat die merrie een jaar in wales gestaan heeft voor ze drachtig was van tango, heb ik gehood hoor, ben er ook wel benieuwd naar! wel erg veel spijt dat ik ons veulen niet opgegeven heb....

Spijt is voor watjes Berry, je had je veulen gewoon op moeten geven maar neem aan dat je er een reden voor had om het niet te doen.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:38

Ow sinds wanneer zit de eigenaresse van Orlando dan op BOKT??
En het gaat niet om over hoe of wat maar puur omdat het2 totaal verschillende hengstjes zijn totaal verschillend kwa type en idd de jury beslist!
Voor ons beide is het hobby en hopen uiteraard op een leuk/goed resultaat.
En amies100; helaas er wordt niet naar kleur gekeken! Het gaat om exterrieur en beweging bij een keuring,correctheid van de gangen stand van de benen dat soort dingen (ik had nl het allerliefst een donker bruine/palomino/valk gewilt met 4 witte benen en een bréde bles <3 <3

Daarbij nogmaals had ik Orlando er vorig jaar toch graag bijgehad maar toen verkocht die muts hem niet en nu moest ze er vanaf(kon ik 'm alleen niet meer kopen :z )....

Daarbij liever dat mensen eerlijk ik kan écht wel wat hebben,ben benieuwd naar het commentaar van de jury, aldoende leert men :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:48

Hier al voor de eerste keer gewassen voor volgende week, nog een hoop viezigheid weg te wassen helaas. maar al wel een stuk witter, het blijft helaas een varken. de rest is wel schoon dus dat scheelt wat werk.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:51

Hier begonnen met scheren en knippen. Gelukkig geen schimmel ^_^Ze gaat van de week nog een keer in het sop en voor die tijd hebben we gelukkig alleen stress om 4 witte voetjes ;)

En voor de Sevenum gangers; succes morgen!

Carina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:38

Veel succes iedereen die morgen naar sevenen gaat!