Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
corrine85 schreef:schimmel 1a bruine 2a
dat denk ik ook wel!
patrick76 schreef:Orlando mooi? Vind tussen de twee toch wel heel veel verschil zitten en dan heeft niet te maken met het feit of de ene eigenaar welof niet op bokt zit. Maar foto's kunnen vertekend beeld geven. Zien het morgen. Ben persoonlijk erg benieuwd naar het Tango veulen in de sectie D. Is dat veulen via KI verwekt of merrie op vakantie geweest?
De sectie C aantallen weer erg laag.Strijd speelt zich weer tussen dezelfde stallen af. Nu wel bekend wie het nationaal veulenkampioenschap in Kootwijk binnenhaalt.
Hoe laat welke sectie aan de beurt is, is moeilijk te zeggen. Gewoon om negen uur aanwezig zijn, kun je ook eens naar anderen kijken.
amies100 schreef:Ik kan er niets over zeggen, Orlando is een super mooie pony en Wyn vind ik ook super mooi. Daarbij bepaald de jury uiteindelijk de uitslag en niet bokt.. Ze hebben allebei hun voor- en nadelen. Daarbij denk ik dat als de eigenaar van de andere hengst ook hier op bokt had gezeten dat er minder voorkeursstemmen zouden zijn
![]()
Over 24 uur zullen we het weten.
liefmeizke schreef:patrick76 schreef:Orlando mooi? Vind tussen de twee toch wel heel veel verschil zitten en dan heeft niet te maken met het feit of de ene eigenaar welof niet op bokt zit. Maar foto's kunnen vertekend beeld geven. Zien het morgen. Ben persoonlijk erg benieuwd naar het Tango veulen in de sectie D. Is dat veulen via KI verwekt of merrie op vakantie geweest?
De sectie C aantallen weer erg laag.Strijd speelt zich weer tussen dezelfde stallen af. Nu wel bekend wie het nationaal veulenkampioenschap in Kootwijk binnenhaalt.
Hoe laat welke sectie aan de beurt is, is moeilijk te zeggen. Gewoon om negen uur aanwezig zijn, kun je ook eens naar anderen kijken.
.
de eigenaar van de andere hengst zit wel op bokt....
vind het alleen een beetje stom dat er nu al zoveel over word gekletst word, zonder dat de eigenaar van het andere hengstje er niets van afweet....
beetje raar.....
cuneracobs schreef:al die speculaties leuk haha, ik geloof dat die merrie een jaar in wales gestaan heeft voor ze drachtig was van tango, heb ik gehood hoor, ben er ook wel benieuwd naar! wel erg veel spijt dat ik ons veulen niet opgegeven heb....