Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
BlackDevils schreef:Het voorbeen moet weg zijn voor het achterbeen komt.
Dit wordt geholpen door het feit dat de hengst gaat zitten en dus ruimte en tijd krijgt dit uit te voeren.
Het mag dus nooit in draf zijn achterbenen langs zijn voorbenen brengen zoals een draver. Dit is een teken dat een paard nog te veel op de voorhand loopt.
Melanie5 schreef:"Onze" hengst kreeg van omstanders veel positief commentaar. Hij liet helaas niet zien wat hij echt kan. Ik heb hem thuis zien bewegen en hij is echt ruim. Hij had iets lichter in gewicht moeten zijn, dan had had het commentaar van de zware halsaanzet er niet geweest. Ik lag wel in een deuk toen hij zaterdag vlak voor de jury minuten lang ging staan plassen. Zelfs de jury lachtte erom. Arm beest, hij moest zo nodig:p. Toen hij klaar was, kwam er echt zo'n diepe zucht uit, zo van hehe dat lucht op.
NadjaThaBest schreef:imageshack werkte niet mee dus heb maar ff een freewebs aangemaakt
http://denisemethorst.webs.com/index.htm
Muzefee schreef:Melanie5 schreef:"Onze" hengst kreeg van omstanders veel positief commentaar. Hij liet helaas niet zien wat hij echt kan. Ik heb hem thuis zien bewegen en hij is echt ruim. Hij had iets lichter in gewicht moeten zijn, dan had had het commentaar van de zware halsaanzet er niet geweest. Ik lag wel in een deuk toen hij zaterdag vlak voor de jury minuten lang ging staan plassen. Zelfs de jury lachtte erom. Arm beest, hij moest zo nodig:p. Toen hij klaar was, kwam er echt zo'n diepe zucht uit, zo van hehe dat lucht op.
Weet ik direct welke van jullie is.Was inderdaad wel grappig moment.
Muzefee schreef:Precies, menig fokker mocht willen dat zijn hengst zó ruim loopt, dan liever je eigen benen voorbij lopen en constant draven dan je benen voorbij lopen zonder te weten waar je ze kwijt moet.
PeeWij schreef:Muzefee schreef:Precies, menig fokker mocht willen dat zijn hengst zó ruim loopt, dan liever je eigen benen voorbij lopen en constant draven dan je benen voorbij lopen zonder te weten waar je ze kwijt moet.
Helaas zal dit tijdens een dressuurproef met een fatsoenlijk jurylid wel een onvoldoende opleveren. Door het breed gaan achter verleis je de tact in de draf!
PeeWij schreef:Muzefee schreef:Precies, menig fokker mocht willen dat zijn hengst zó ruim loopt, dan liever je eigen benen voorbij lopen en constant draven dan je benen voorbij lopen zonder te weten waar je ze kwijt moet.
Helaas zal dit tijdens een dressuurproef met een fatsoenlijk jurylid wel een onvoldoende opleveren. Door het breed gaan achter verleis je de tact in de draf!
We gaan het afwachten, april dit jaar zal hij gestart worden in de L1 en zullen we dus zien hoe hij het doet. Ik voorzie geen problemen.![]()